تازه های سایت

کد مطلب: 26560
26. فروردين 1395 - 13:44
بارش شدید باران در روزهای اخیر باعث آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر نهاوند شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، آب‌گرفتگی معابر و تبدیل‌شدن خیابان‌های سطح شهر نهاوند در هنگام ریزش‌های جوی به استخر ظاهراً مشکل غیرقابل‌حلی است که در هنگام بارندگی مردم نهاوند به‌خوبی این مشکل را لمس می‌کنند.

هرچند که این مشکل در بیشتر مناطق کشور در هنگام بارندگی اتفاق می‌افتد ولی در شهرستان نهاوند باوجود داشتن سیل گاه که از مرکز شهر عبور می‌کند وجود این مشکل جای تعجب دارد به‌طوری‌که با کمترین بارش‌ها خیابان‌های اصلی نهاوند پر از آب و گل‌ولای می‌شوند و مشکلاتی را برای خودروها و همشهریان به وجود می‌آورد.

در کنار ایراداتی که به نحوه دفع زباله و نخاله توسط بعضی از همشهریان وارد است و متأسفانه زباله‌ها را در داخل جوی‌ها و جدول‌های سطح شهر می‌ریزند که در زمان بارندگی باعث مسدود شدن مسیر آب می‌شوند ولی همت و تلاش مسئولان را نیز برای رفع این معضل بزرگ و همیشگی می‌طلبد.

فیلم و تصاویر زیر بخشی از آب‌گرفتگی شدید خیابان‌های نهاوند است که توسط همشهریان ثبت‌شده است.

این فیلم توسط میلاد فهرومندی از شهروندان نهاوند ارسال شده است.

 

713366

713368

713364

713370

713367

 

دانلود کنید

انتهای پیام/

478625

دیدگاه‌ها

ازارسال عکسها کمال تشکر رو دارم و از شهردار محترم که به موقع لایروبی مسیل نهاوند رو انجام داد بی نهایت تشکر می کنم و باعث عدم خسارت جانی ومالی به مردم شد .در تمام زمینه ها اول چیز درک وهوش بالاست نه امکانات که شهردار محترم به موقع ودرایت عمل کردن ممنونم .که به همشهریانم خسارت عمده وارد نشد.

دیدگاه شما