تازه های سایت

کد مطلب: 13618
20. مهر 1392 - 8:27
پایگاه خبری گرو : امام جمعه نهاوند گفت : رئیس جمهور آمریکا اسیر و تحت نفوذ رژیم صهیونیستی است و بدون نظر و مشورت آنها هیچ کاری انجام نمی دهد

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو،  حجت الاسلام عباسعلی مغیثی روزجمعه در خطبه های عبادی، سیاسی نماز جمعه شهر نهاوند که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: آمریکا و غرب در طول 35 سال گذشته نشان داده اند با اصل نظام جمهوری اسلامی مخالف و مشکل دارند و هدف آنها نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به تماس تلفنی رئیس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور آمریکا گفت: در گذشته هر موقع به دولت آمریکا اعتماد کردیم آنها خیانت کرده و نارو زدند که نمونه آخر آن بعد از تماس تلفنی دو رئیس جمهور بود که آمریکا مواضع خود را به طور کلی تغییر داد.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان مجبور به قبول اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه و معادلات جهانی هستند و به خوبی درک کرده اند برای حل مشکلات جهانی باید نظر و رای ایران قدرتمند را قبول داشته باشند.

امام جمعه شهر نهاوند بیان داشت: دشمن درصدد القا و بروز اختلاف بین مردم و مسئولان، کم ارزش بودن دستاوردها و موفقیت های نظام جمهوری اسلامی و کم رنگ کردن ارزش ها و باورهای دینی مردم است که ملت باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف دانشجویان دانشکده افسری نیز اظهار داشت: چیزی که از روز نخست تا به امروز توانسته اقتدار ملی جمهوری اسلامی را حفظ کند، اتحاد ملی ، توجه به عزت ملی و آرمان های بالای جمهوری اسلامی است و این انقلاب اسلامی عزت ملت ایران را به جهان بازگردانده است.

وی در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن روز عيد قربان و دهه ولايت عنوان كرد: اعياد قربان و غدير به ويژه عيد غدير از مهمترين اعياد مسلمانان به ويژه شيعيان است.

امام جمعه شهر نهاوند با بیان اینکه روز عرفه  روز نيايش با خداوند متعال است، گفت: در اين روز خداوند متعال درهاي رحمت خود را به روي بندگانش مي گشايد و بايد از اين فرصت بهترين بهره ها را ببريم.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی تاكيد كرد: عرفه، روز عرفان به حق، شناخت خدا و نيايش به درگاه احديت است و بندگان در اين روز با اخلاص به عبادت پروردگارشان مي روند.

وی در پایان سخنانش همچنين با اشاره به سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) اظهار داشت: امام محمدباقر افتخار شيعه است زيرا به كالبد اسلام جاني دوباره بخشيد.

دیدگاه شما