تازه های سایت

کد مطلب: 12769
9. شهريور 1392 - 9:26
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال برابر فولاد خوزستان به یک برد پرگل دست یافت. این پیروزی در شرایطی رقم خورد که انتظار می رفت فولاد به عنوان صدرنشین رقابت ها نمایش بهتری داشته باشد اما در همان ابتدای بازی خم شد و سه امتیاز را به حریف داد تا استقلال در آستانه صدرنشینی لیگ سیزدهم قرار داشته باشد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال با دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان آغاز شد. در این دیدار که عصر امروز جمعه با قضاوت تورج حق‌وردی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد تیم پرسپولیس با نتیجه 3 بر یک مقابل صدرنشین لیگ برتر به برتری دست یافت. گل‌های پرسپولیس را فرزاد حاتمی(5- گل به خودی)، سیدجلال حسینی(11) و سیدمهدی سیدصالحی(69) به ثمر رساندند. تنها گل فولا را هم اسماعیل شریفات در دقیقه 94 به ثمر رساند.

نیمه اول این دیدار دو گل به دنبال داشت. هر دو گل این نیمه در دقایق ابتدایی به دست آمد. ابتدا در دقیقه 5 سانتر از جناح راست را فرزاد حاتمی که تحت فشار سیدصالحی قرار داشت به اشتباه درون دروازه خودی قرار داد و در دقیقه 11 نیز سیدجلال حسینی که بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود داشت ضربه کرنر از جناح چپ را با یک ضربه سر درون دروازه فولاد جای داد.

بعد از این دو گل فولادی ها کمی جلو کشیدند اما بار دیگر این پرسپولیس بود که خطرساز شد. در دقیقه 20 این نیمه بود که پیام صادقیان روی یک ضد حمله ضربه خطرناکی را به سمت دروازه حریف شلیک کرد که توپ این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. فولاد پس از این صحنه چندین بار برای رسیدن به دروازه میزبان تلاش کرد ولی حملات این تیم چندان پرفشار نبود.

با شروع نیمه دوم بازی بازی متعادل پی گرفته شد و حملات دو تیم تا پشت محوطه جریمه ادامه می‌یافت. پرسپولیس همانطور که دایی وعده داده بود تیمی متفاوت با هفته‌های قبل بود و فضا را بر شاگردان فرکی تنگ کرد تا روی یک حرکت خوب دیگر برای سومین بار دروازه فولاد را باز کند.

در دقیقه 69 این دیدار بود که پیام صادقیان از گوشه راست محوطه جریمه حریف یک پاس عرضی دقیق را برای سیدصالحی ارسال کرد تا مهاجم پیشین تراکتورسازی با یک ضربه دقیق دروازه فولاد را برای سومین بار باز کند. پنج دقیقه بعد بختیار رحمانی با شوتی زمینی دروازه میزبان را تهدید کرد که البته ضربه او در چارچوب نبود.

در دقیقه 77 بازی عالیشاه از کمند مدافعان حریف گریخت و در مصاف تک به تک با یوسفی خود را به زمین زد که حق‌وردی برای دومین بار به وی کارت زرد نشان داد تا او که با همان کارت زرد نیمه نخست دربی را از دست داده بود با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شود.

فولاد که هیچ نشانی از تیم هفته های قبل نداشت در دقیقه 84 با شوت پریرا سعی کرد یکی از گل‌ها را جبران کند که نیلسون مانع از این کار شد. در دقیقه 87 هم سیدصالحی یک موقعیت تک به تک را با ارشاد یوسفی از دست داد تا بدین ترتیب پرسپولیس قبل از دربی با شکست صدرنشین لیگ برتر روحیه بگیرد.

پرسپولیس با این برد 13 امتیازی شد و موقتا جایگزین نفت تهران در رده سوم جدول رده‌بندی شد. فولاد هم با 15 امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

دیدگاه شما