تازه های سایت

کد مطلب: 25533
12. بهمن 1394 - 12:22
همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب در 280 مدرسه شهرستان نهاوند با حضور مسئولان نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام‌جمعه و فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان نهاوند زنگ انقلاب در مدرسه فرزانگان نهاوند نواخته شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 معادلات جهانی را بر هم زد و ملت ایران را برای همیشه از چنگال زور و ظلم نجات داد.

وی اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که امروز ایران اسلامی را به‌عنوان یکی از قدرت‌های جهانی در زمینه‌های سیاسی، نظامی و مردم‌سالاری معرفی کرده است مرهون حضور مردم و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: امروز وظیفه دانش‌آموز ادامه دادن راه شهدای انقلاب است و آن‌ها باید با فراگرفتن علوم مختلف زمینه پیشرفت‌های آینده انقلاب را فراهم کنند.

وی بیان داشت: ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدای هسته‌ای دارای قدرت هسته‌ای است و با مقاومت مردم و رهبری مدبرانه رهبر انقلاب در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل‌شده است.

در ادامه این مراسم هادی سلگی رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند نیز گفت: امروز همزمان در بیش از 280 مدرسه شهرستان نهاوند زنگ انقلاب نواخته می‌شود.

وی اظهار کرد: تعداد زیاد مراکز آموزشی مناسب در سطح شهرستان نهاوند نشان می‌دهد که در مقایسه با رژیم ستم‌شاهی کشور ما چقدر پیشرفت کرده است.

رئیس آموزش‌وپرورش نهاوند افزود: در اوایل انقلاب بیشتر جمعیت کشور و شهر نهاوند از نعمت سواد محروم بودند ولی امروز به برکت انقلاب نزدیک به 100 درصد جمعیت شهرستان نهاوند باسواد هستند که ما باید قدردان این نعمت باشیم.

در ادامه این مراسم امام‌جمعه و فرماندار شهرستان نهاوند زنگ انقلاب را در مدرسه فرزانگان به صدا درآوردند.

 

621030

621032

621034

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما