تازه های سایت

کد مطلب: 12236
20. مرداد 1392 - 9:11
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حکایت استقلال مثل همان آفتابه لگن هفت دست اما شام و ناهار هیچی است.

 

خبرگزاری فارس: قلعه‌نویی: مربی تیم ملی ما را مسخره کرد/چرا همه حکم‌ها روی استقلال تست می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری گرو ، امیر قلعه‌نویی بعد از پایان بازی با صبای قم در جمع خبرنگاران گفت: دو تعویض انجام دادیم و به جای آرش برهانی یک بازیکن جوان را به زمین آوردیم. سیاوش اکبر‌پور را که یک هافبک رو به جلو بود به جای یک هافبک دفاعی به زمین بردیم، هدف ما این بود که به گل‌ها اضافه کنیم اما خوب کار نکردیم، درست است که پیروز شدیم اما افتضاح بودیم و از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی در مورد اینکه کفش بازیکنان استقلال همه نارنجی بود و آیا این مشکل تیم از بابت این مسئله بود، عنوان کرد: در زمین کیلوها منم بودیم اما به جز مرتضی کاشی بقیه بازیکنان صبا نفرات جوان بودند که ما را اسیر بازی تاکتیکی خود کردند. مثالی هست می‌گویند آفتابه لگن هفت دست ولی شام و ناهار هیچ چیز، که این موضوع حکایت بازیکنان ما است.

قلعه‌نویی درباره کسر امتیاز از استقلال خاطر نشان کرد: ما تابع قانون هستیم و از این موضوع تمکین می‌کنیم اما نصیرزاده که یکی از افراد خبره در قانون است می‌گوید همچین قانونی وجود ندارد، سؤالی دارم چرا هر چیز که قرار است تست شود اولین حکم را روی استقلال می‌دهند؟ جالب است در بازی با گسترش فولاد من و برهانی 90 دقیقه فحش خوردیم هیچ حکمی ندادند اما دو روز بعد حکم ما را اعلام کردند جایی که ما فحش می‌خوریم کمیته انضباطی نیست، درست است ما در آن مسابقه پیروز شدیم اما بهتر بود فردایش حکم را می‌دادند، خدا را شکر داور هم اشتباه کرده بود. زنوزی مالک گسترش فولاد از دوستان من است اما چرا برای آنها حکمی نمی‌دهند و برای ما شب بازی حکم اعلام می‌کنند. خودم ماندم که چرا چنین رفتاری نسبت به استقلال دارند و یقیناً اینها با من مشکل دارند و می‌خواهند قلعه‌نویی را زمین بزنند.

وی در مورد اینکه چه کسانی با او مشکل دارند و قبلا نیز اعلام کرده بود می‌خواهند قلعه‌نویی را فوتبالی زمین بزنند اظهار داشت: مشکل در جای دیگری است، یکی از دوستان من که در جلسه‌ای حضور داشته گفته افرادی اعلام کردند می‌خواهند قلعه‌نویی را فوتبالی زمین بزنند، اگر می خواهید قلعه نویی را بزنید به من بگویید تا بروم و به استقلال ضربه نزنید. آن فرد گفته در هر جلسه‌ای لازم باشد حضور پیدا می‌کند و شهادت می‌دهد که آن فرد که اگر لازم باشد اسمش را می‌گویم چنین حرفی زده است. عین جمله این است که می خواهیم او را فوتبالی زمین بزنیم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه اعتراض زیادی به توپ‌ها و لباس‌ها می‌شود، عنوان کرد: توپ‌ها و لباس‌ها خیلی داستان دارد، اگر موشکافی کنند معلوم می‌شود که دلال و مافیا کیست، آنقدر لیگ ما ذلیل شده که این مدل لباس و توپ به آن بیاید. توپ‌ها برای سال 2007 است اعلام می‌کنند که علی دایی اشتباه می‌کند و تاریخ تولید آن برای سال 2007 است، من در این زمینه تخصصی ندارم اما دایی که تولیدی دارد این موضوع را به خوبی می‌داند، چرا توپی نمی‌آورند که تولید 2012 باشد. علی دایی در این ارتباط تجربه بین‌المللی دارد و من قلعه‌نویی که کوچک هستم شاید اشتباه بکنم.

وی در پاسخ به این سؤال که شاید به دلیل اینکه دایی تولیدی دارد و قلعه‌نویی خودش با اسپانسری قرارداد دارد برخی بگویند این حرفها مطرح می‌شود، عنوان کرد: به روح مادرم با هیچ تولیدی قرارداد ندارم. اگر مارکی روی لباسم می زنم برای این است که این تولیدی داخلی ایران است این تولیدی اسپانسر تیم ملی والیبال در مسابقات جهانی است. شما بیایید تمرین ما را ببینید. لباس تمرین یک تیم باید به رنگ لباس اصلی و دوم آن تیم باشد. هر چه در انبار می ماند و استوک می شود به ما می دهند.

قلعه نویی تاکید کرد: لباس تمرین ما به رنگ سبز است، مربی تیم ملی ما را مسخره کرد، او می‌گفت وقتی در پرتغال تصادف می‌شود هنگام شب این لباس‌ها را می‌پوشند تا ماشین‌های دیگر آنها را ببینند، من که انگلیسی بلد نیستم این موضوع را مارکار و میرشاد ترجمه می‌کردند. لباس تمرین باید به رنگ لباس اصلی باشد تا بازیکنان به رنگ آن عادت کنند، بدترین جنس‌ها را می‌دهند و این هم شرایط تو‌پ‌ها است، آن وقت معلوم می‌شود که چه کسانی مافیا و دلال هستند، لیاقت ما همین است.

دیدگاه شما