تازه های سایت

کد مطلب: 27592
30. مرداد 1395 - 10:36
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند:
مجهز شدن ۱۵ مدرسه در نهاوند به سیستم گرمایش مرکزی
رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند گفت: طی دو سال گذشته ۱۵ مدرسه در نهاوند به سیستم گرمایشی نوین و مرکزی مجهز شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری گرو، هادی سلگی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای استاندارسازی سیستم گرمایشی مدارس نهاوند گفت: خوشبختانه طی دو سال گذشته ۱۵ مدرسه به سیستم گرمایشی نوین و مرکزی مجهز شده‌اند که این امر در کاهش آتش‌سوزی‌های و سوانح احتمالی نقش قابل‌توجهی دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد دیگری از مدارس شهرستان در اولویت استانداردسازی قرار دارند، گفت: با توجه به وعده جشن پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان در سال جاری امیدواریم سیستم‌های گرمایشی جدید جایگزین بخاری‌های نفتی شوند همچنان که اجرای این طرح در برنامه کاری اداره آموزش پرورش قرار دارد.

سلگی با اشاره به اینکه سیستم گرمایشی بخاری‌های نفتی مدارس نهاوند نیز استاندارد است، گفت: سال گذشته حدود ۱۰ تا ۲۰ مدرسه از نفت و بخاری‌های قدیمی برای گرمایش استفاده می‌کردند که در سال تحصیلی جدید این تعداد کاهش‌یافته است.

وی در خصوص ترویج فرهنگ نماز و اقامه این فریضه واجب در مدارس شهرستان نیز گفت: سال گذشته با توجه ویژه به این موضوع در شورای نماز اداره آموزش‌وپرورش ۲۲ طلبه خواهر در مدارس دختران اقامه نماز کردند و درمجموع در ۵۰ مدرسه دخترانه و پسرانه نماز جماعت ظهر برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در کوتاه‌مدت بازدهی ندارد، گفت: توسعه برنامه های فرهنگی در اولویت برنامه ها قرار دارد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما