تازه های سایت

کد مطلب: 12027
13. مرداد 1392 - 9:13
پایگاه خبری گرو : کارشناس رفاه و تعاون آموزش و پرورش نهاوندگفت: با صدور کارت بیمه طلایی فرهنگیان توسط بیمه ایران بیش از سه هزار و 500 کارت بیمه فرهنگیان و خانواده های آنان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علی محمد ظفری" افزود: در طرح بیمه طلایی امسال فرهنگیان ،یک هزار و 700 فرهنگی به عنوان بیمه گذار اصلی به عضویت بیمه طلایی در آمدند که این تعداد با افرادتحت پوشش خود به سه هزار و 500 نفر می رسد.

وی گفت: همانند سالهای گذشته فرهنگیان می توانند در صورت نیاز به پزشکان طرف قرار داد مراجعه و از خدمات مربوط به بیمه مانند هزینه بیمارستانها،آزمایشگاه و خدمات پاراکلینیکی بهره مند شوند

ظفری افزود: بيمه طلايي فرهنگيان تنها شامل تمامي كاركنان رسمي و پيماني وزارت آموزش و پرورش و خانواده‌هاي درجه يك آنها از جمله همسر و فرزندان‌شان است و دیگر پرسنل آموزش و پرورش مانند نیروهای حق التدریسی ، قراردادی و آموزشیاران نهضت و همچنین کارکنان مدارس غیر انتفاعی تحت پوشش بیمه تکمیلی این وزارتخانه قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت و گوی خود از ادامه طرح ضیافت افطاری بیش از 10 هزار فرهنگی وبازنشسته و خانواده های آنان خبر داد و افزود: این طرح با هدف تکریم فرهنگیان با برپایی برنامه ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است .

وی بیان کرد: این طرح به مدت 10 شب درمحل خانه معلم این شهرستان برگزار می شود و همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته از ضیافت افطاری بهره مند خواهند شد. وی افزود: چنین برنامه های معنوی باعث افزایش روحیه و ایجاد انگیزه بیشتر برای پیشبرد بهتر کارها بین همکاران فرهنگی می شود.

دیدگاه شما