تازه های سایت

کد مطلب: 25067
5. دى 1394 - 8:37
22 نفر براثر ورود یک دستگاه اتوبوس متعلق به شهر اراک به یک‌منزل مسکونی در روستای دهریز بروجرد مجروح شدند.

به گزارش سایت گرو، یک دستگاه اتوبوس در روستای دهریز از توابع شهرستان بروجرد با از دست دادن کنترلش وارد حیاط یک‌منزل مسکونی شد و قسمتی از این منزل را تخریب کرد.

این اتوبوس که متعلق به شهر اراک بود به سمت غرب کشور درحرکت بود و در ابتدای روستای دهریز با از دست دادن کنترل خود و انحراف به چپ به یکی از دیوارهای منازل مسکونی در ابتدای این روستا برخورد کرد و سپس متوقف شد.

 براثر وقوع این حادثه 22 نفر از سرنشینان اتوبوس دچار جراحت سطحی و عمقی شدند و برای مداوا به‌وسیله 8 دستگاه آمبولانس به بیمارستان‌های شهرهای نهاوند، بروجرد و ملایر منتقل شدند.

حمیدرضا سیف مدیر بیمارستان علیمرادیان نهاوند در این خصوص گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر وقوع حادثه برای یک دستگاه اتوبوس در روستای دهریز از توابع بروجرد سریعاً یک اکیپ از فوریت‌های پزشکی نهاوند به محل حادثه اعزام شد و به مصدومان امدادرسانی کرد.

 وی اظهار کرد: امدادگران فوریت‌های پزشکی نهاوند سریعاً سه نفر از مصدومان ازجمله راننده اتوبوس را برای مداوا به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل می‌کنند.

مدیر بیمارستان نهاوند افزود: 6 نفر از مصدومان نیز توسط فوریت‌های پزشکی ملایر به بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان ملایر منتقل می‌شوند و نجات می‌یابند.

وی بیان کرد: این حادثه خوشبختانه جراحت فوتی در پی نداشت و حدود 13 مصدوم نیز توسط امدادگران شهرستان بروجرد امدادرسانی شدند و بیمارستان بروجرد منتقل شدند.

سیف در پایان گفت: بعد از انتقال 3 مصدوم به بیمارستان علیمرادیان نهاوند آن‌ها سریعاً مورد مداوا قرار گرفتند و توسط مدیر و مسئولان بیمارستان از آن‌ها سرکشی شد که خوشبختانه وضعیت آن‌ها رو به بهبودی بود و مشکل خاصی نداشتند.

 

577567

577568

577569

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

خداروشکر کسی نمرده.

دیدگاه شما