تازه های سایت

کد مطلب: 11780
5. مرداد 1392 - 8:51
امام جمعه نهاوند گفت: حزب الله لبنان مایه افتخار مسلمانان و کشورهای اسلامی جهان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه نهاوند در مصلی امام خمینی(ره) اظهار داشت: اقدام اتحادیه اروپا در مورد قرار دادن نام حزب الله لبنان در لیست گروهکهای تروریستی بار دیگر اعجاز و ناتوانی دشمنان اسلام را در مقابل قدرت مسلمانان نشان داد.

حزب الله لبنان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است

مغیثی گفت: حزب الله لبنان نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام است که دارای محبوبیت جهانی میان مردم مسلمان جهان است و در چندین مورد سحر شکست ناپذیر اسرائیل را باطل کرده و به جهانیان اعلام کردند اسرائیل رفتنی است.

وی افزود: حرکت ننگین و شرم آور اتحادیه اروپا عزت و ارزش حزب الله لبنان را دو چندان کرد و بار دیگر اقتدار و قدرت این گروه انقلابی را به رخ آمریکا و رژیم صهیونیستی عیان کرد.

شب های قدر  فرصت مناسبی برای ترک عادت‌های غلط است

امام جمعه نهاوند در قسمت دیگری از خطبه های نماز جمعه امروز نهاوند با توجه به فرا رسیدن شبهای قدر اظهار داشت: این سه شب مکمل یکدیگر هستند و سفره ای است که خداوند برای مسلمانان پهن کرده که در آن لغزش و گناهان بخشیده شود.

وی گفت: شب های قدر  فرصت مناسبی برای ترک عادت‌های غلط است و باید در این سه شب خود را از جهنم سوزان نجات دهیم.

عباسعلی مغیثی در ادامه گفت: سالگرد تاسیس نماز جمعه به فرمان حضرت امام(ره) و احیای یک سنت فراموش شده در جامعه و تبدیل آن به  مصداق ذکر الهی، حافظ ایمان مردم و پایگاه مهم تجمع مسلمانان را گرامی و تبریک عرض می کنیم و امیدواریم این پایگاه‌ها در مسیر اوج باشد و شما مردم  همیشه سرافراز باشید.

نباید مصری‌ها فریب شیطنت و نقشه آمریکا را بخورند

مغیثی همچنین با اشاره به تحولات کشور مصر بیان داشت: نباید مصری‌ها فریب شیطنت و نقشه آمریکا را بخورند و به جان هم بیفتند.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اینکه در منطقه مقاومت مسلمانان در برابر اسرائیل را در هم بشکنند، جنگ داخلی در کشورهای سوریه، عراق و مصر راه انداختند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: تفرقه، اختلاف میان مسلمانان و درگیری میان گروه ها و قبیله های مختلف کشورهای مسلمان اسرائیل و دشمنان اسلام را خشنود می‌کند که این موضوع به هیچ وجه به نفع مسلمانان منطقه نیست.

دولت جدید باید با یک تیم منجسم قدرت اجرایی کشور را در دست بگیرد

عباسعلی مغیثی در خصوص دولت یازدهم نیز بیان داشت:دولت جدید باید با یک تیم منجسم و قوی که دارای تعهد و تخصص است قدرت اجرایی کشور را در دست بگیرد تا هر چه سریعتر مشکلات حاد اقتصادی کشور و مردم و موانع موجود در عرصه تولید داخلی را سامانهی کند.

مغیثی تظاهر به روزه خواری در مکانهای عمومی، رواج بد حجابی و بی حجابی در سطح شهر نهاوند مخصوصا در مراکز تفریحی، وجود مراکز خرید و فروش مواد مخدر و بیکاری جوانان نهاوند را مهمترین معضلات شهرستان نهاوند ذکر کرد و از مسئولین خواست نسبت به رفع آنها اقدام کنند./مهر

دیدگاه شما