تازه های سایت

کد مطلب: 11744
3. مرداد 1392 - 8:56
خبرگزاری فارس: 27 درصد جمعیت نهاوند زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، علی شکوری رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان نهاوند در جمع مدیران و کارکنان این سازمان اظهار کرد: ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای در زمینه‌های مختلف از جمله مستمری‌بگیر، از کارافتادگی، کفن و دفن، ازدواج، درمان و... به بیمه‌شدگان جزو وظایف ذاتی این سازمان است.

وی افزود: بیش از 49 هزار و 700 نفر از جمعیت این شهرستان زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند که 27 درصد جمعیت نهاوند را شامل می‌شود.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان نهاوند با بیان اینکه 60 درصد افراد بیمه شده در شهرها ساکن هستند، تصریح کرد: 15 هزار نفر بیمه‌شده اصلی در شهرستان نهاوند وجود دارد.

وی از پرداخت سالانه بیش از 13 میلیارد تومان هزینه‌های مختلف به افراد زیر پوشش تأمین اجتماعی خبر داد.

شکوری از ایجاد نمایندگی تأمین اجتماعی در شهر فیروزان برای خدمات‌دهی به ساکنان شهر فیروزان و 60 روستای بخش خزل خبر داد و افزود: با توجه به اینکه شهر فیروزان با مرکز شهر نهاوند 30 کیلومتر فاصله دارد و دارای روستاهای پراکنده و دوردست است، ایجاد این نمایندگی توانسته به بیش از پنج هزار نفر از ساکنان این شهر و بخش که زیر پوشش تأمین اجتماعی هستند خدمات مختلف بیمه‌ای ارائه کند.

وی ادامه داد: ‌با هدف ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و اعضای بیمه تأمین اجتماعی در شهرهای گیان و برزول، ایجاد نمایندگی در این شهرها نیز در حال پیگیری است.

رئیس سازمان تأمین اجتماعی شهرستان نهاوند از فعالیت یک مرکز درمانی ویژه بیمه شدگان تأمین اجتماعی در نهاوند خبر داد و افزود: خدمات این درمانگاه به صورت روزانه و رایگان به بیمه‌شدگان انجام می‌گیرد.

وی از افزایش حقوق مستمری‌بگیران به میزان 25 درصد خبر داد و خاطرنشان کرد: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان گسترده‌ترین سازمان به دنبال ارائه خدمات مطلوب و مناسب برای تمام افرادی است که با این سازمان قرارداد بیمه‌ای دارند.

دیدگاه شما