تازه های سایت

کد مطلب: 24561
5. آبان 1394 - 11:03
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: مربی ووشوی نهاوند به‌عنوان سرمربی تیم ووشوی جوانان استان همدان در لیگ برتر ووشوی جوانان کشور انتخاب شد.

به گزارش سایت گرو، سعید کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگاران نهاوند گفت: شهرستان نهاوند باوجود داشتن استعدادهای بسیار خوب در رشته ووشو یکی از مناطقی است که قهرمانان خوبی برای تیم ملی پرورش داده است.

وی اظهار کرد: به دلیل استقبال جوانان نهاوندی به این رشته مسابقات قهرمانی کشور را با حضور 350 ورزشکار در نهاوند برگزار کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: با توجه به این سابقه خوب و داشتن مربیان بادانش در نهاوند، رئیس هیئت ووشوی نهاوند به‌عنوان سرمربی تیم ووشوی جوانان استان همدان در مسابقات لیگ برتر انتخاب‌شده است.

وی گفت: احمد اسدی از مربیان نام‌آشنای رشته ووشو در کشور است و شاگردان زیادی را در عرصه ملی پرورش داده است و با تیم نهاوند عناوین مختلف بین‌المللی و قهرمانی کشور را کسب کرده است.

کولیوند عنوان کرد: تیم ووشو جوانان استان همدان در مسابقات لیگ برتر جوانان با عنوان جام مردان فردا رقابت می‌کند و هم‌اکنون در جدول رده‌بندی در مکان چهارم قرار دارد.

وی اظهار داشت: امیدواریم که با سرمربیگری این مربی خوب نهاوندی و با اضافه شدن بازیکنان نهاوندی و ملی‌پوش که در تیم‌های دیگر حضور دارند، تیم جوانان استان همدان بتواند به رتبه‌های بالاتر جدول صعود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان داشت: بزرگ‌ترین مشکل رشته ووشو نداشتن اسپانسراست که باعث بروز مشکلاتی برای ورزشکاران این رشته ورزشی شده است و با هماهنگی با سرمربی تیم ووشوی جوانان سعی داریم اردوی آمادگی این تیم را در شهرستان نهاوند برپا کنیم.

وی گفت: سال گذشته سال بسیار موفقی برای ووشوی نهاوند بود به‌طوری‌که ورزشکاران ما عناوین مختلفی را در رده ملی و بین‌المللی کسب کردند.

کولیوند افزود: سه ووشوکار نهاوندی در سال گذشته به اردوهای انتخابی تیم ملی راه یافتند و بیش از 16 مقام قهرمانی کشوری و بین‌المللی را کسب کردند.

وی در پایان بیان کرد: بیش از 6500 ورزشکار نهاوندی در قالب 38 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند و سال گذشته بیش از 161 مدال کشوری، بین‌المللی و جهانی کسب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما