تازه های سایت

کد مطلب: 11375
18. تير 1392 - 9:20
پایگاه خبری گرو : مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند گفت: عملیات اجرایی آسفالت راه تپه گردشگری ابوذر نهاوند آغاز شد.

  ابراهیم جلیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تپه گردشگری ابوذر  به عنوان بام  نهاوند محسوب می شود که قرار است با همکاری شهرداری طرح های گردشگری و توریستی در این محل احداث شود.

جلیلی گفت: به منظور ایجاد دسترسی  ساده و راحت مردم  به تپه گردشگری ابوذر فاز اول عملیات آسفالت این جاده از امروز آغاز شد.

وی افزود: این جاده سه کیلومتر طول دارد که توسط شهرداری نهاوند زیر سازی شده است و فاز اول آسفالت آن به طول 250 متر با اعتبار 80 میلیون تومان در عرض هشت   و قطر 10 سانتی متر توسط میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند  آغاز و تا آخر هفته جاری به اتمام میرسد.

مدیر اداره میراث فرهنگی و گردشگری نهاوند عنوان کرد: طرح ساماندهی شهدای گمنام نهاوند واقع در تپه ابوذر نهاوند  نیز با اعتبار اولیه 150 میلیون تومان شروع شده است.

ابراهیم جلیلی اظهار داشت: میراث فرهنگی و گردشگری برای تبدیل تپه ابوذر نهاوند به بام این شهر و احداث مراکز رفاهی و خدماتی برنامه ای مدون نموده است که با همکاری شهرداری در سال  جاری اجرا می شود./مهر

دیدگاه شما