تازه های سایت

کد مطلب: 11278
1. تير 1392 - 8:45
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند با بیان اینکه برنامه های اوقات فراغت جوانان نهاوند 18 تیر آغاز می شود، گفت: طرح هسته‌هاي فرهنگي و بوستان فرهنگي در نهاوند برگزار می شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر،حجت الاسلام حسین گروسی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: برنامه‌هاي اوقات فراغت در دو بخش خواهران و برادران به منظور بالا بردن سطح فرهنگی و اجتماعی و مذهبی نسل نوجوان و جوانان از 18 تیرما امسال انجام می شود.

گروسی گفت: كلاس‌هاي اوقات فراغت با عنوان آموزش خانواده، گفتمان‌هاي ديني، مهارت‌هاي زندگي، شيوه‌هاي مناسب تربيت فرزندان و آموزش قرآن  در طول تابستان در شهرستان  نهاوند برگزارخواهدشد.

وی افزود: كلاس‌هاي آموزش قرآن در رشته‌هاي مختلف براي آقايان نيز در نظر گرفته شده و در مساجد هم برنامه‌هاي مناسبتي با حضور روحانيون برگزار مي‌شود.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به  اجراي طرح هسته‌هاي فرهنگي و بوستان فرهنگي درنهاوند نیز عنوان داشت: طرح هسته‌هاي فرهنگي براي افراد 15 تا 25 سال و طرح بوستان فرهنگي براي سنين هفت تا 14 سال از جمله برنامه‌هاي تابستان است كه برگزار مي‌شود.

 گروسی گفت: رفتار و کردار حضرت علی اکبر(ع)  يادآور حركات و رفتار پيامبر خدا(ص) بود و همين عامل سبب شد تا در چهره او شخصيت پيامبر را مشاهده نمايند و با ديدن او ياد حضرت رسول(ص) را در ذهن‌ها زنده كنند.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان اظهار داشت: حضرت علي اكبر(ع)، داراي شخصيتي شبيه به رسول خدا و شاخه‌اي از آن شجره طيبه و ريشه پاك بود و وارث همه خوبي‌هاي خاندان عصمت و طهارت به شمار مي‌رفت.

دیدگاه شما