تازه های سایت

کد مطلب: 32101
21. مرداد 1396 - 8:13
طلبه جوان نهاوندی و مسئول جمع آوری زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند که چندی پیش در جریان امر به معروف و نهی از منکر توسط دو جوان مضروب و به بیمارستان منتقل شده بود، از حق و حقوق خود گذشت و رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام مصطفی عبدالملکی با اعلام این مطلب اظهار داشت: دو هفته پیش در جریان امر به معروف و نهی از منکر در یکی از مناطق نهاوند، توسط جوانی به شدت مضروب شدم که در نهایت کارم به بستری در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند کشیده شد.

وی اظهار داشت: بعد از اطلاع مسئولان شهرستان از ماجرا، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی سریع جهت دستگیری این جوان اقدام کردند که در کمتر از چند ساعت دستگیر شد و بعد از تشکیل پرونده  توسط نیروی انتظامی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

عبدالملکی افزود: بنده شاگردان ناخالص از مکتب امام صادق (ع) هستم که چندی پیش حین انجام فریضه ی الهی امربه معروف و نهی از منکر توسط جوانی ناآگاه مورد ضرب و شتم قرار گرفتم .

مسئول جمع آوری زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند گفت: از زحمات و پیگیری های  مجدانه ی امام جمعه محترم ، رئیس محترم سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران ، و خصوصا دادستان قاطع و دلسوز شهرستان نهاوند که به محض اطلاع از موضوع تمام حمایت و تلاش خود را برای برخورد با عامل این حرکت به کار گرفتند نهایت قدردانی را دارم.

وی گفت: در تکمیل فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر از خطای جوان مذکور چشم پوشی نموده و از تمامی حقوق شخصی در این خصوص صرف نظر کرده و هدایت ایشان وهمه ی جوانان را از خداوند کریم آرزو می نمایم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما