تازه های سایت

کد مطلب: 10899
22. خرداد 1392 - 9:15

شهردار نهاوند ضمن اشاره به شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و اقتصادی گفت : مردم نهاوند در روز جمعه حماسه ای دیگر می آفرینند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، نادر اسماعیلی شهردار نهاوند گفت:با توجه به اینکه روز جمعه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری برگزار می شود حضور حداکثری مردم درپای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهد کرد و امیدواریم در نهاوند نیز همانند گذشته با حضور فعال و پر شور مردم و با نقش آفرینی در این عرصه شاهد خلق حماسه سیاسی دیگر باشیم.

وی  نقش شوراها را در عمران و آبادی شهرها و روستاها مهم ارزیابی نمود و ادامه داد:شوراها نقش قابل توجهی را در عمران و آبادانی شهرها ایفا می نمایند که اهمیت این موضوع را می توان در دوران قبل و بعد از تشکیل شوراها به وضوح مشاهده کرد بنابراین بایستی مردم با انتخاب صحیح ،افراد کارآمد و لایق را که بتوانند به مردم خدمت نمایند را انتخاب کنند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:وظایف شوراها را بایستی از طریق رسانه های جمعی و فرهنگ سازی در جامعه به مردم شناساند تا آنان با آگاهی و شناخت دست به انتخاب بزنند و تنها به شعار و وعده های کاندیداها اکتفا نکنند چرا که این سطح از آگاهی شهر را در مسیر هر چه بیشتر توسعه و پیشرفت قرار خواهد داد.

وی از جمله ویژگی های اعضا شورا را داشتن روحیه جمعی - شورایی،تخصص،تجربه بیان کرد و افزود:امید است اعضا منتخب اقدامات مناسبی را در خصوص استقلال شهر در مسايل مالی،موضوعات فرهنگی -اجتماعی وانتخاب شهردار که یکی از مهمترین وظایف شورا میباشد را به نحو احسن انجام دهند.

وی در پایان از مردم خواستار انتخاب کاندیداهای دلسوز و متخصص شد تا بتوانند با هدف رضای خدا گامهای موثری را در راه پیشرفت وآبادانی نهاوند بردارند.

دیدگاه شما