تازه های سایت

کد مطلب: 23766
26. مرداد 1394 - 0:26
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دوست و دشمن در این تیم می‌سوزد، گفت: این سال آخر مربیگری مظلومی است و استقلال با او به ۱۵ سال پیش برگشته است.

به گزارش سایت گرو به نقل از مهر، حسن روشن به انتقاد کلی از وضعیت انتخاب مربی در استقلال پرداخت و گفت: در کل قضاوت کردن زود است ولی کاملا سرنوشت این تیم مشخص است. قبل از لیگ در جلسه‌ای که داشتیم و مثل همیشه هم آب دوغ خیاری بود من تاکید بر مربی خارجی داشتم ولی پورحیدری خواستار مظلومی شده بود. جباری و معینی هم گفتند قلعه‌نویی را بیاوریم. جالب اینکه در وسط جلسه بودیم که به ما برای انتخاب مربی حکم هم دادند.

وی ادامه داد: استقلال مثل سپاهان آکادمی فوتبال ندارد که امید ابراهیمی و یعقوب کریمی را به ما اجاره دادند برای همین من تاکید بر این داشتم که مربی خارجی بیاوریم اما آقای افشارزاده چون این کاره نبوده و در باشگاه تجربه کار نداشته بود تصور می‌کرد که با مربی فرانسوی تمام کردم و حق دلالی هم گرفته‌ام در حالی که نه دنبال سرمربیگری استقلال هستم و نه وقت این کار را دارم.

این پیشکسوت استقلال تاکید کرد: استقلال و پرسپولیس دچار بحرانی هستند که دو سه سال طول می‌کشد از آن خارج شوند. بازیکنان خوب پیر شده‌اند و جوان‌ها هم با تیم‌های دیگر قرارداد دارند. در این استقلال دوست و دشمن می‌سوزند و تنها مربی خارجی بود که می‌توانست کمی فضا را آرام‌تر کند. تیمی که معاون ورزشی آن بخاطر پرداخت خرده بدهی انتخاب می‌شود وضعیت بهتری نخواهد داشت.

روشن با اشاره به شکست استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی جمعه شب متفاوت با دو دیدار قبل بود. استقلال مشکلات زیادی دارد. یکی از مهمترین آنها حضور کرار است که شخصیت تیم استقلال را از بین برده است. در خط دفاعی هم مشکلات فراوان است و چون در دو بازی قبل کمی رو به جلو بازی کرده بودند و حریفان هم قدرتمند نبودند این مشکلات به چشم نیامده بود.

وی به صحنه‌ای از بازی روز گذشته اشاره کرد و افزود: دیروز تلویزیون یک صحنه جالب را روی نیمکت استقلال نشان داد. ۱۵ سال پیش پورحیدری سرمربی بود و مظلومی به عنوان دستیار وی این طرف می‌نشست دیروز جای این دو فقط عوض شد. در واقع استقلال به ۱۵ سال پیش برگشته است.

پیشکسوت استقلال به مشکل بدنی آبی‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: استقلال از نظر بدنی افتضاح بود. با این وضعیتی که استقلال دارد به نظرم سال آخر مربیگری مظلومی است. من به وی پیغام داده بودم که به این تیم نرود همانطور که به منصوریان هم توصیه کردم. ما اگر مشکلات را نگوییم بعدا می‌گویند که چرا همان زمان نگفتی. با این حال می‌گویم به آنها زمان هم بدهند هر چند که عاقبت کار کاملا واضح است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما