تازه های سایت

کد مطلب: 10428
6. خرداد 1392 - 9:02

پایگاه خبری گرو : فرمانده سپاه انصارالحسین همدان گفت : رئیس جمهور آینده باید التزام قلبی وعملی به ولایت مطلقه فقیه داشته باشد ، مجرب ،کاردان ،ارزشی و انقلابی باشد

سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه استان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : حضور حماسی مردم در 24 خرداد یک تکلیف الهی و شرعی است و همه کسانی که دل در گرو انقلاب ، ارزشها و ولایت دارند برای ادای دین نسبت به انقلاب و اسلام و شهدا باید خضور گسترده و حماسی داشته باشند بنابراین حضور در پای صندوق های رای هم حق است وهم تکلیف .

وی گفت : کسانی که واجد شرایط هستند باید در پای صندوق های رای حاضر شوند و به تکلیف خود عمل کنند و از حقی که جمهوری اسلامی بر گردن آنها گذاشته دفاع کنند.

وی ادامه داد : همه ی کاندیداهای که شورای نگهبان آنها را حائز صلاحیت لازم  برای کاندیداتوری ریاست جمهوری دانسته است مصلح هستند و مردم باید در شناخت آنها دقت کافی را داشته باشند و اصلح ترین را انتخاب کنند.

سردار ابوحمزه گفت : بهترین معیارهای انتخاب اصلح همان فرمایشات رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران، شجاع ومقاوم باشد از حضور او دشمن مایوس شود اعتماد به نفس داشته باشد و نقاط ضعف رئیس جمهور فعلی را نداشته باشد مشکلات مردم را تبیین وحل کند و سه معیاراصلی که باید داشته باشد این است که التزام قلبی وعملی به ولایت مطلقه فقیه داشته باشد ، مجرب و کاردان و ارزشی و انقلابی باشد.

وی افزود : امریکا و بعضی کشورها میلشان این است که حضور مردم یک حضور حداقلی باشد تا این جو را ایجاد کنند که بین مردم و مسئولین جمهوری اسلامی وبین مردم و نظام اسلامی یک جدایی و دوگانگی است لذا مردم ایران با یک حضور حداکثری آنها را نا امید خواهند کرد.

دیدگاه شما