تازه های سایت

کد مطلب: 23381
19. تير 1394 - 15:04
امام‌جمعه نهاوند گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای امت اسلامی امیدآفرین و برای جبهه استکبار روز نا امیدی بود.
حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس برای امت اسلام امیدآفرین است

به گزارش سایت گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های نماز جمعه روز جهانی قدس در جمع روزه‌داران نهاوند گفت: امسال مردم ولایتمدار ایران اسلامی با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس اسلامی افزودند و پاسخ دندان‌شکنی به زورگویان و استکبار جهانی دادند.

وی اظهار کرد: نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) به‌عنوان روز جهانی قدس یک آینده‌نگری در جهت آزادسازی قدس از دست صهیونیست‌ها است.

امام‌جمعه نهاوند با تشکر از حضور پرشور مردم نهاوند در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم بار دیگر نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و همچنان مسئله قدس را مسئله اول جهان اسلامی می‌دانند و تا رفع شر صهیونیست‌ها از پای نمی‌نشینند.

وی گفت: آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب این روزها با گسترش گروهک‌های تروریستی جنگ نیابتی را بین کشورهای اسلامی به راه انداخته‌اند درصورتی‌که این گروهک‌های به‌اصطلاح مسلمان حتی یک گلوله به سمت رژیم صهیونیستی که کودکان و زنان فلسطینی را به خاک و خون می‌کشد شلیک نکرده‌اند.

مغیثی اظهار کرد: داعش و تکفیری‌ها دست‌پرورده اسرائیل و آمریکا هستند و تمام جنایات آنان با چراغ سبز این‌ها انجام می‌شود و هدف از توسعه و گسترش تکفیری‌ها ایجاد جنگ‌های نیابتی و تفرقه و کشتار مسلمانان به دست مسلمانان است.

وی بیان داشت: یکی دیگر از اهداف صهیونیست‌های از گسترش گروهک‌های تروریستی و تکفیری به راه انداختن جنگ بین شیعه و سنی است که مسلمانان باید با وحدت و یکپارچگی نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال نشان داد که ملت ایران همیشه پشتیبان ملت‌های مظلوم است و این رفتار ایران و حضور مردم همیشه درصحنه برای دشمنان مایه یاس و برای دوستان انقلاب مایه امیدواری است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به حمله آل سعود به یمن گفت: واقعاً گناه یمن چیست که آل سعود با همکاری امریکا و رژیم صهیونیستی این‌چنین کودکان و زنان را به خاک و خون می‌کشد. آیا گناه این ملت به‌غیراز انقلاب و تعیین سرنوشت خودشان به دست خودشان است؟

مغیثی عنوان کرد: آل سعود با بمباران و کشتار مردم یمن در پی تحقق اهداف شوم صهیونیست‌ها در منطقه و تضعیف محور مقاومت است ولی با این حملات ملت یمن مصمم‌تر به راه انقلاب خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به سپری شدن لیالی قدر اظهار داشت: ماه رمضان کم‌کم به پایان خود نزدیک می‌شود و امیدواریم توانسته باشیم از برکات شب‌های قدر بهره ببریم و برای خود توشه‌ای ذخیره کرده باشیم.

امام‌جمعه نهاوند در پایان بر بهره‌مندی هرچه بیشتر از ادامه ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: ماه رمضان ماه استغفار و بخشش گناهان است و ثواب عمل نیک در این ماه چند برابر است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما