تازه های سایت

کد مطلب: 28111
19. خرداد 1396 - 23:25
شهید داود رضا لطیفی از شهدای دانش‌آموز نهاوند در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد و بعد از 28 سال غربت به آغوش وطن بازگشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرستان نهاوند 850 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد 114 نفر دانش‌آموز شهید بودند که در عین سن و سال کم ولی رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

یکی از شهدای دانش‌آموز نهاوند شهید داود رضا لطیفی است که در سن 17 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل شد ولی پیکر مطهرش بعد از 28 سال تفحص شد و به آغوش میهن بازگشت.

شهید لطیفی در سال 1347 در نهاوند متولدشده بود و درحالی‌که دانش‌آموز بود و 17 سال بیشتر نداشت در سال 1364 در عملیات غرورآفرین والفجر 8 در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام بعد از 28 سال غربت در 26 فروردین سال 92 به آغوش مردم نهاوند بازگشت و با تشییع باشکوه مردم در بهشت‌زهرای این شهر آرام گرفت.

نکته مهم و قابل‌توجه مراسم تشییع این شهید آرامش پدر و مادر این شهید والامقام بود که در عین اینکه بعد از گذشت 28 سال پیکر فرزند جوانشان را در آغوش گرفتند از چنان صبر و عشقی برخوردار بودند که نشان می‌داد چقدر به راهی که فرزندشان رفته اعتقاد و ایمان‌دارند.

پدر و مادر این شهید در این فیلم که برای اولین منتشر می‌شود چنان با صبر و حوصله و آرامش سخن می‌گویند و از انتخاب راه درست توسط فرزندشان سخن می‌گویند و اعلام می‌کنند که این فرزندشان فدای انقلاب و امام حسین (ع) شده که اشک هر بیننده‌ای را از دیدگان جاری می‌کند.

 

برای دانلود کنید

 

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما