تازه های سایت

کد مطلب: 9067
27. فروردين 1392 - 9:13
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : یادواره 53 شهید سرافراز شهر برزول نهاوند برگزار شد

 

به گزارش پایگاه خبری گرو : در این مراسم که با حضور گسترده مردم شهید پرور بخش زرین دشت برگزار شد،فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان ،امام جمعه نهاوند ،فرماندار ،مدیر تبلیغات اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه نهاوند حضور داشتند.

در این مراسم سردار ابو حمزه فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت:حاکمیت نظام مقدس اسلام در جهان،وحدت و امنیت ملت ایران و وجود نعمت ولایت مطلقه فقیه در جمهوریاسلامی ایران دستاورد خون  شهدای بزرگ و باارزش راه اسلام و قرآن است.

ابوحمزه به مهم‌ترین برنامه امسال کشور اشاره کرد و ابراز داشت: انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین مسئله امسال نظام و از اولویت‌های کاری مردم و مسئولان است.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با تأکید بر حضور گسترده و با شکوه ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: برای رای دادن به کاندیدای اصلح به سه فاکتور اساسی ولایتمداری،انقلابی و ارزش مداری و کار آمدی و کاردانی افراد توجه و دقت کنید.

وی در پایان احترام به حقوق مردم و همچنین احترام به شأن و مقام ایرانی بودن را مهم خواند و بیان داشت: حضور پرشکوه مردم همراه با بصیرت در این دوره از انتخابات موجب خنثی شدن همه برنامه‌های دشمن می‌شود.

سردار ابوحمزه با اشاره به نقش ولایت مطلقه فقیه در کشور اسلامی ایران گفت: در طول 35 ساله گذشته دشمنان زبون و شکست خورده اسلام و ملت ایران تمام سعی و تلاش خود را برای نابودی ایران به کار گرفتند اما هوشیاری ،بصیرت و شجاعت ولایت فقیه چه در زمان حضرت امام و چه در زمان مقام معظم رهبری نقشه های پلید آنان را با شکست روبرو کرد.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان به همراه گروه موزیک سپاه با نواختن شیپور و اهنگ های حماسی با حضور در گلزار شهدا قبور مطهر این عزیزان را گلباران نمودند

 

 

دیدگاه شما