تازه های سایت

کد مطلب: 20998
1. شهريور 1393 - 9:26
جلسات تبلیغاتی کاندیدهای انتخابات میاندوره ای نهاوند در منازل و محافل برگزار می‎شود.

نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو، در حالی که بیش از 2 ماه تا برگزاری انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در30 آبان ماه ( بنا بر اعلام وزارت کشور) باقی مانده شنیده‏ ها حاکی است که از همین حالا برخی از کاندیداها جلسات خود را در محلات شهری و روستاها با معتمدان و افراد بانفوذ شروع کرده‎اند.

>>> یارگیری ها، ایجاد تیم های انتخاباتی و جلسات و مهمانی ها در منازل و مراسمات مختلف از هم اکنون تنور انتخابات در نهاوند را داغ کرده است.

>>> تنور تبلیغاتی کاندیداها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز داغ داغ است و این افراد با انتشار تصاویری از خود در کنار چهره های سرشناس کشوری سعی در کسب رای مردم دارند.

>>> چند روز پیش در سطح شهر نهاوند یکی از کاندیداها با انتشار تعدادی از عکس های خود در کنار افراد اصولگرا و اصلاح طلب سرشناس فعالیت انتخاباتی خود را شدت بخشید.

>>> حجت الاسلام .ع. در گفت و گو با خبرنگارما با تکذیب خبر حمایت از یکی از کاندیداهای انتخابات نهاوند گفت: این خبر کذب است و بنده به هیچ عنوان از کاندیدایی حمایت نکرده و نخواهم کرد.

وی ادامه داد: سخنرانی بنده در مراسم یکی از این کاندیداها صرفا به  خاطر رعایت ادب بود و من فقط خیر مقدم گفتم و اصلا بحث حمایت نیست و کسی که این خبر را منتشر کرده یک فرد معلوم الحال در نهاوند است.

>>> حضور بعضی از کاندیداهای احتمالی درمراسم رحلت امام خمینی(ره) در مصلی شهر نهاوند و شهر گیان، شرکت کردن در راهپیمایی روز جهانی قدس و حضور در مراسمات مختلف ختم در سطح شهر و روستا و حضور در محافل عمومی از دیگر شگردهای کاندیداهای احتمالی برای انتخابات میاندوره ای نهاوند است.

>>> در هفته ‏های گذشته برخی از کاندیداهای احتمالی انتخابات به همراه چند نفر از نمایندگان خود با سفر به نقاط مختلف شهر نهاوند به تکاپو افتادند .

>>> همچنین نمایندگان این کاندیداها جلساتی را در نقاط مختلف شهرستان ‎نهاوند برگزار کرده‎اند تا افراد و مهره‎های ستادهای خود را از حالا جای‌گذاری کنند.

دیدگاه شما