تازه های سایت

کد مطلب: 14719
29. آبان 1392 - 13:41
پایگاه خبری گرو : رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت : همزمان با هفته کتاب نمایشگاه کتاب نهاوند در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

LKK

میثم مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو  گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته کتاب اداره ارشاد شهرستان نهاونداقدام به برپایی نمایشگاه کتاب کرد که  در این نمایشگاه 10 هزار جلد کتاب با سه هزار عنوان عرضه شده است.

وی ادامه داد: مخاطب این نمایشگاه همه گروه‌های سنی دانش‌آموزان از پیش دبستانی‌ها تا دانش‌آموزان دوره متوسطه را در بر می‌گیرد. علاوه بر آن مخاطب بخشی از کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه، فرهنگیان و معلمان هستند.


به گفته مرادی  اداره ارشاد  با توجه به رسالتی که در عرصه ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه دارد و در جهت دسترس قرار دادن کتاب در بین عموم مردم شهرستان این نمایشگاه کتاب را برگزارکرده است .


مرادی گفت: بازديدكنندگان از اين نمايشگاه مي توانند كتاب هاي موجود را كه در موضوعات مذهبي، فلسفي،ادبي،تاريخي،علوم عملي ،هنر و كودك و نوجوان است با تخفيف 40درصدي خريداري كنند.

مرادی به برنامه های جنبی هفته کتاب اشاره کرد و گفت: به منظور گرامیداشت هفته کتاب علاوه بر تشکیل نمایشگاه مسابقات نقاشی و داستان نویسی نیز برگزار می شود.

وی برگزاری نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و کتابخوانی و اجرای نمایش تعزیه خوانی در ایام هفته کتاب را از دیگر برنامه های این اداره به مناسبت هفته کتاب ذکر کرد .

وی گفت: این نمایشگاه تا 15 آذر ماه ادامه خواهد داشت و عموم مردم می توانند از آن بازدید کنند.

دیدگاه شما