تازه های سایت

کد مطلب: 35507
2. فروردين 1397 - 2:14
بی تردید نوروز ۹۷ را باید از یک جهت با همه سال های پیش از آن متفاوت دانست. آقا امسال انگشت اشاره خود را به سمت جوانان گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مشرق، «محمد سعید احدیان» در کانال تلگرامی خود درخصوص بیانات نوروزی رهبر انقلاب نوشت:

سخنان امروز آقا:
اولا پاسخی بود به تصوری که نسبت به گذشته و آینده انقلاب در میان اقشار مختلف جامعه و حتی بخش قابل توجهی از معتقدان به انقلاب وجود دارد. ایشان با افتخار جمهوری اسلامی را سر دست گرفتند و از کلیت مسیر طی شده دفاع کردند و نسبت به آینده دلایل امیدواری شان را تبیین کردند و درعین حال موانع پیشرفت را که باید بر آن ها فائق آمد را برشمردند و راه آینده را روشن کردند.

بیشتر بخوانید:

امروز در دنیا هیچ کشوری به استقلال ملت ایران نمی‌رسد

مخاطب شعار امسال آحاد ملت و مسئولانند

ثانیا راهبرد عملیاتی حمایت از کالای ایرانی که باعث ایجاد اشتغال زودبازده می شود را توصیف کردند.  

ثالثا مثل همه سخنان نوروزی که تکلیف سیاست خارجی در سال پیش‌رو را روشن می کنند، با «فضول های بین المللی» خواندن  آمریکا و اروپایی هایی که از طرف آمریکا در حال تلاش برای رایزنی هستند، نشان دادند که جمهوری اسلامی اصولا مشروعیتی برای مذاکره آنها در مسائل منطقه قائل نیست لذا  روشن کردند که آمریکا و اروپا بهتر است، فکر فشار بر ایران  برای مذاکره منطقه ای را از ذهن خارج کنند.

اما بی تردید نوروز ۹۷ را باید از یک جهت با همه سال های پیش از آن متفاوت دانست. آقا امسال انگشت اشاره خود را به سمت جوانان گرفته اند. از پیام نوروزی گرفته تا جای جای سخنرانی نوروزی از شروع تا دعای پایانی نشان می دهد که آقا، عزم خود را جزم کرده اند تا گره بار مشکلات را به دست جوانان این کشور باز کنند.

شخصا امیدی به مسئولان کشور ندارم که جوانان را جدی بگیرند، لذا بر این باورم که  جوانان و نوجوانان انقلابی باید بدرستی بفهمند که  مخاطب اصلی رهبر فرزانه انقلاب در این مقطع حساس تاریخی هستند و از امروز باری به دوش آنها گذاشته شده است شبیه باری که امام ره در پیروزی انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس به دوش جوانان آن زمان گذاشت.
ما باید بدانیم تکلیفی تاریخی به دوش داریم. اکنون زمان جهاد است همانگونه که هیچ تهدید بیرونی و هیچ مانع تراشی داخلی،سد راه  به هدف رسیدن انقلابیون ۵۷ و بسیجی های دفاع مقدس نشد، هیچ مانعی نمی تواند و نباید مانع ما  در گذراندن انقلاب اسلامی از این پیچ تاریخی بشود.

ما  باید نشان دهیم در راه جهاد در راه خدا از مال و جان و زندگی و وقت خود می گذریم؛ نه خسته می شویم و نه آرام می نشینیم؛ چنان با جدیت، تدبیر، عقلانیت و واقع بینی، #آرمان‌ها را دنبال می کنیم تا به آنها دست پیدا کنیم و  شرمنده شهدا و امام شهدا و جانشین بر حق اش نشویم.

دیدگاه شما