تازه های سایت

کد مطلب: 24650
16. آبان 1394 - 9:34
در روزهای گذشته یک شماره ناشناس در شهرستان نهاوند اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در مورد نتیجه انتخابات مجلس کرد.

به گزارش سایت گرو، باوجوداینکه تا زمان ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات مجلس بیش از یک ماه زمان باقی‌مانده است ولی تنور تبلیغات کاندیداهای احتمالی بسیار گرم است و این تنور در فضای مجازی گرم‌تر از فضای حقیقی است.

طرفداران کاندیداهای مختلف در شبکه‌های اجتماعی گروه‌ها و کانال‌های هواداری تشکیل داده‌اند و به حمایت از کاندیدای مدنظر خود می‌پردازند.

در میان این تبلیغات در فضای مجازی اما در روزهای گذشته یک شماره ناشناس اقدام به برگزاری یک نظرسنجی پیامکی کرده است که نکات قابل‌تأملی در این نظرسنجی به چشم می‌خورد.

در این نظرسنجی که بعضی از مردم آن را به طرفداران یک کاندیدای مشخص نسبت می‌دهند حذف دو گزینه از کاندیداهای احتمالی یکی از نکات قابل‌تأمل این نظرسنجی است.

از نکات دیگر این نظرسنجی رأی آوردن یکی از کاندیداها با اختلاف آرا بسیار زیاد است که باعث تعجب طرفداران این کاندیدا شده است.

پس‌ازاینکه این نظرسنجی به اسم طرفداران یک کاندیدای مشخص منتشر شد این کاندیدا با انتشار مطلب زیر در شبکه‌های مجازی از این اقدام دوری جست و اعلام کرد که این نظرسنجی ربطی به وی و طرفدارانش ندارد و نوشت:

"ضمن عرض سلام به حضور مردم شریف و قهرمان نهاوند به اطلاع دوستان و همشهریان عزیز می‌رساند، موضوع نظرسنجی فکاهی و به‌دوراز عقلانیتی که روز گذشته در بین عده محدودی از مردم به‌غلط و با اهداف غیرمنطقی از سوی افراد بی‌بصیرت و کوته‌فکر صورت گرفت جز بی‌آبرویی برای آنان و آلوده کردن فضای سیاسی پاک نهاوند و مکدر کردن خاطر مردم و نخبگان نیک‌سرشت شهرمان دستاوردی نخواهد داشت. با آرزوی سربلندی و پیروزی برای مردم انقلابی نهاوند."

به نظر می‌رسد هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم عده‌ای که معلوم نیست طرفدار چه کاندیدایی هستند و با چه هدفی سعی در غبارآلود کردن فضای سیاسی شهرستان دارند، به اقدامات خود شدت خواهند بخشید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما