تازه های سایت

کد مطلب: 23113
12. ارديبهشت 1394 - 19:05
در منازل و محافل شهری و روستایی نهاوند برگزارمی شود
شب نشینی های انتخاباتی در نهاوند با چاشنی وعده ها و حل مشکلات
فعالیت‌های غیررسمی انتخاباتی افرادی که احتمالاً قصد ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند در شهرستان نهاوند آغازشده است.
شب نشینی های انتخاباتی در نهاوند با چاشنی وعده ها و حل مشکلات

به گزارش سایت گرو، اگرچه زمان تبلیغات رسمی داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هر دوره از انتخابات حدود یک هفته پیش از برگزاری انتخابات است، ‌اما همیشه این عرصه و تبلیغات زودهنگام کاندیداها ماه‌ها قبل از برگزاری انتخابات آغاز می‌شود که این امر به یک‌ رویه در شهرستان نهاوند تبدیل‌شده است.

با توجه به اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود اما تعدادی از کاندیداهای احتمالی انتخابات در شهرستان نهاوند با برگزاری جلسات و شب‌نشینی‌های انتخاباتی تنور انتخابات را از هم‌اکنون گرم کردند.

در شب نشینی های انتخاباتی زمان حضور نامزد مورد نظر توسط افراد خاصی به همه اهالی روستا یا منطقه مورد نظر اطلاع رسانی می شود.

بعد از حضور میهمانان، کسی که شب نشینی در منزلش برگزار می شود، ضمن خوشامدگویی به میهمانان، درخواست روستائیان و مشکلات روستا را مطرح می کند و سپس کاندیدای مورد نظر به سخنرانی می پردازد و برای حل مشکلات افراد حاضر وعده هایی می دهد.

کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی این روزها علاوه بر دیدارهای چهره به چهره، به نشست‌های خانگی و حضور در برنامه‌‌ها و مجالس عمومی در شهر و روستاهای نهاوند می‌پردازند تا نظر مردم را نسبت به خود جلب کنند.

این در حالی است که احتمال ورود برخی چهره‌های جدید به عرصه انتخابات در روزهای آینده وجود دارد و با اعلام رسمی وزارت کشور مبنی بر استعفای مدیرانی که قصد کاندیدا شدن دارند تا تاریخ 28 خرداد، قطعاً از این تاریخ به بعد تنور انتخابات گرم‌تر می‌شود.

کاندیداها احتمالی انتخابات نهاوند علاوه بر شب‌نشینی‌های انتخاباتی درصدد جلب رأی بعضی از بزرگان روستاها و افراد بانفوذ هستند.

در این میان چاپ و توزیع زودهنگام کارت ویزیت‌‌های چند تن از کاندیداها تحت عناوین مختلف بیشتر جلب‌توجه می‌کند و چند تن از کاندیداها نیز به تبلیغات در فضای مجازی پرداختند.

بعضی از کاندیداهای احتمالی نیز از هر فرصتی و با هر بهانه‌ای در اماكن عمومی حاضر می‌شوند و از هر روشی براي اثبات حضور خويش استفاده می‌کنند و مردم نيز با حضور در مجالس و محافل به سخنان آنان گوش می‌دهند و از درد دل‌ها و كمبودهای خود برای آن‌ها می‌گویند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما