تازه های سایت

کد مطلب: 18502
31. فروردين 1393 - 8:45

رئیس هیات کشتی استان همدان پس از انتقاداتی که به عملکردش وارد شد، در جملاتی عجیب پاسخ برخی از منتقدان به هیات کشتی همدان را داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلال صابریون در جمع خبرنگاران درباره صحبت های حمید سیفی در خصوص کشتی همدان گفت: مشکل من با حمید سیفی این است که او می خواست من برای رئیس فدراسیون شدن او کار کنم. اما من صلاح دیدم از خادم حمایت کنم، حتی سیفی به من گفت پرچمدار خادم شده ای! من خودم را خرج سیفی نکردم، مردی که بچه های نهاوند قبولش ندارند چگونه رئیس فدراسیون شود؟

وی گفت: سعید گودرزی از مربیان سازنده کشتی است که در روزهای اخیر نسبت به کشتی همدان نهایت کم لطفی را داشته است. گودرزی ابتدا باید شاخص های فدراسیون را مطالعه کند سپس اظهار نظر کند. اجرا کردن برخی آیتم های فدراسیون اعتبارات سنگین می خواهد.

وی تصریح کرد: مگر در چهار سال گذشته چه اتفاقی رخ داده که گودرزی این گونه سخن می گوید؟ چرا گودرزی بیلان کاری خود را در نظر نمی گیرد؟ در پنج سال گذشته کشتی ملایر را به نابودی کشانده است. به جز صادق گودرزی یک مقام دهمی هم نداشته اند! این آقا حتی نتوانست بین چند مربی ملایری وفاق ایجاد کند تا جایی که مسعود مصطفی جوکار به همدان آمد.

صابریون خاطرنشان کرد: گودرزی به کشتی عشق ندارد که چند سال پیش تیم ملی را رها کرد و به خود من گفت به کارهای دیگر بپردازم درآمد بیشتری خواهم داشت. من نمی خواستم درباره این مسائل اظهار نظر کنم اما ظلمی که گودرزی نسبت به کشتی داشت اجازه سکوت به من را نداد.

رئیس هیات کشتی استان همدان اعلام کرد: هربار صادق گودرزی از یک رویداد مهم بازگشته از او نهایت تقدیر را داشته ایم. با حضور وزیر بیش از 110 سکه به او اهدا شد. شورای شهر ملایر به او زمین داد اما از زبان گودرزی یک تشکر خشک و خالی از مدیران بیرون نیامد! زمانی که او گفت مسئولان ما ورزش را نمی فهمند خستگی در تن ما ماند.

وی درباره اظهار نظر گودرزی درباه عزیز سیف و تورج ظفری هم تاکید کرد: سیف و ظفری چهار سال قبل از آمدن من از کشتی رفتند. ما حفظ اسرار کرده ایم، گودرزی کاری نکند خیلی از حرف ها را بر ملا کنم.

دیدگاه شما