تازه های سایت

کد مطلب: 17774
18. اسفند 1392 - 9:29
پایگاه خبری گرو: عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور نهاوند از تالیف کتاب جامعه شناسی فقر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسین ملکی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: کتاب جامعه شناسی فقر را با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی تالیف کردم.

مدیر گروه رشته علوم اجتماعی دانشگاه پیام نور نهاوند گفت : این کتاب در 200 صفحه درباره اقتصاد مقاومتی وهدفمندی یارانه ها به رشته تحریر در آمده است که حاصل دوسال تلاش و تحقیقات اینجانب است.

ملکی گفت: مهمترین عناوین این کتاب شامل تحلیل اقتصاد مقاومتی،هدفمندی یارانه ها، راه های توسعه عدالت اجتماعی، دلایل به وجود آمدن فقر در جامعه، نحوه جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، ارائه راهکار برای توسعه فعالیت بنگاه های کوچک وزود بازده و نحوه مبارزه با فقر در اقتصاد مقاومتی  است.

وی بیان کرد: سال گذشته نیز کتاب جامعه شناسی شایعه در جامعه توسط اینجانب تالیف شد که مورد استقبال قرار گرفت وسر فصلهای اصلی این کتاب نیز در مورد جنگ روانی دشمن ورواج شایعه در جامعه بود.

وی گفت: نخبگان بسیجی بخصوص دانشجویان واساتید دانشگاهی باید خواست مقام معظم رهبری ومردم را در بحث اقتصاد مقاومتی با ارائه راهکار مناسب یاری رسانند، تا شاهد رشد و توسعه جامعه در حوزه های مختلف و یاس وشکست دشمنان انقلاب اسلامی باشیم.

دیدگاه شما