تازه های سایت

کد مطلب: 11914
9. مرداد 1392 - 20:55
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند : مردم فهیم و ولایت مدار نهاوند مانند 24 خرداد در روز قدس هم بصیرت ستودنی خود را به نمایش خواهند گذاشت .

IMG_0165

مجتبی مولوی فرماندار شهرستان نهاوند در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری گرو گفت : روز قدس , روزى است كه یادآور یكى از ابتكارهاى امام راحل عظیم الشأن ماست و دنیاى اسلام باید این روز را گرامى بدارد.

وی گفت : شركت فعالانه مسلمانان در مراسم روز جهانى قدس سبب قدرت و قوت مبارزین فلسطین خواهد شد و ملت مسلمان ایران با شركت در راهپیمایى روز جهانى قدس این روزعزیز را زنده نگه خواهد داشت .

وی با بیان اینکه مردم شهرستان نهاوند در خرداد ماه سال جاری با سربلندی حماسه سیاسی انتخابات را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: مردم نهاوند در روز قدس نیز با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی بار دیگر بصیرت ستودنی خود را به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

مولوی راهپیمایی روز قدس را نماد اتحاد جهان اسلام دانست و افزود: حمله و اهانت اخیر دشمنان به مسلمانان سوریه و اماکن مذهبی نشان دهنده درماندگی، عجز و ناتوانی و ترس دشمنان از گسترش اسلام است.

وی با بیان اینکه روز قدس یكى از مهمترین روزها در جهان اسلام است گفت :حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس آن هم با زبان روزه، این پیام را به جهان مخابره می کند که اندیشه امام خمینی(ره) بر دل و جان مردم مسلمان نقش بسته و مشارکت آنها برای آزادی فلسطین نیز سال به سال بیشتر می شود.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان نهاوند بار دیگر با اتحاد و حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد مظلومیت و استکبار ستیزی را سر می‌دهند.

فرماندار شهرستان نهاوند در پایان گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس در نهاوند، ساعت11 از مقابل مسجد شهيد آيت الله حيدري شروع و با عبور از خيابانهاي 17 شهريور و پيروزي در مصلاي امام خميني(ره) با قرائت بیانیه پایانی به  نماز جمعه ختم می شود .

دیدگاه شما