تازه های سایت

کد مطلب: 9689
12. ارديبهشت 1392 - 9:26
تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد و به فینال ومبلی راه پیدا کند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، بایرن مونیخ که در دیدار رفت در آلیانس آره نا بارسلونا را با نتیجه 4 بر صفر در هم کوبیده بود چهارشنبه شب در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ موفق شد میزبان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی حیرت انگیز 7 بر صفر مقابل بارسا به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

در این بازی آرین روبن (48)، جرارد پیکه (گل به خودی، 72) و توماس مولر (76) سه گل بایرن مونیخ را به ثمر رساندند تا این تیم آلمانی برای دومین سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند. در دیگر دیدار این مرحله سه شنبه شب رئال مادرید 2 بر صفر دورتموند را شکست داد اما با توجه به پیروزی 4 بر یک دورتموند در دیدار رفت این نماینده آلمان بود که به دیدار فینال راه یافت.

به این ترتیب دو تیم بایرن مونیخ و دورتموند 25 می در ورزشگاه ومبلی لندن فینالی تمام آلمانی را برگزار خواهند کرد و تا امسال یک تیم آلمانی بر قله فوتبال قاره سبز تکیه بزند.

دیدگاه شما