تازه های سایت

کد مطلب: 9611
10. ارديبهشت 1392 - 9:23
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری مقابل ملوان انزلی به استقبال دیدار نهایی جام حذفی رفت. شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برابر ملوان به پیروزی رسیدند که با وجود این پیروزی همچنان در رده ششم جدول رده بندی باقی ماندند. این آخرین بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در لیگ دوازدهم بود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، تیم های پرسپولیس و ملوان شامگاه امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برابر یکدیگر به میدان رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با یک گل از سد حریف خود گذشت. شاگردان گل محمدی که به این مسابقه به عنوان یک دیدار تدارکاتی پیش از بازی با سپاهان در فینال جام حذفی چشم داشتند دو نیمه متفاوت را به نمایش گذاشتند. نیمه اول این دیدار که به قضاوت احمد صالحی برگزار شد بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند خاتمه یافت. در این نیمه توپ بیشتر در میانه میدان ضربه خورد و یک بازی سرد را از سوی دو تیم شاهد بودیم.

با شروع نیمه دوم پرسپولیس انگیزه های بیشتری برای گلزنی از خود نشان داد و با ورود زلاتکو و نوروزی جان تازه ای پیدا کرد که حاصل آن گل دقیقه 57 کریم انصاریفرد بود. مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف موفق به گلزنی شد.

شاگردان یحیی گل محمدی با این پیروزی 50 امتیازی شدند و همچنان در رده ششم جدول رده بندی باقی ماندند. این تیم که آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی را برابر ملوان برگزار کرد، در آخرین دیدارش در لیگ دوازدهم باید در تبریز به مصاف تراکتورسازی برود. پرسپولیس روز 15 اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی فینال جام حذفی را برابر سپاهان برگزار خواهد کرد.

دیدگاه شما