تازه های سایت

کد مطلب: 9547
8. ارديبهشت 1392 - 9:17
سامسونگ با ارسال ایمیلی با عنوان اطلاعیه عمومی به کلیه اعضای ایرانی فروشگاه برنامه تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت، سامسونگ اپس، اعلام کرد که خدمات این فروشگاه به کاربران ایرانی از ابتدای خرداد ماه متوقف خواهد شد.

 

 

 

 در ایمیل ارسال شده به کاربران آمده است با اعلام اینکه خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد، از تاریخ شروع دوباره این خدمات و یا موانع حقوقی مورد نظر این شرکت سخنی به میان نیامده است اما در هر صورت با توجه به محدودیت‌های تجاری موجود احتمالا این شرکت نیز رویه پلی استور گوگل را در پیش گرفته است!
Samsung-Apps-Iran
سامسونگ در ایمیل ارسالی خود همچنین با تاکید بر اینکه پس از تاریخ اعلام شده امکان به‌روزرسانی برنامه‌های موجود بر روی گوشی‌های کاربران وجود نخواهد داشت، پیشنهاد داده تا کاربران پیش از تاریخ مذکور برنامه‌های کاربردی خود را به‌روزرسانی نمایند.
این شرکت همچنین برای محکم‌کاری توجه کاربران را به بندهایی از موافقتنامه استفاده ازاین فروشگاه (ماده ۲ -۱۰ و ماده ۲-۲۳) جلب کرده که در آن به ارسال اخطاریه قبلی برای کاربران در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی اشاره شده است.
سامسونگ در ابتدای حضور گوشی‌های هوشمند خود در بازار ایران و با توجه به محدودیت‌های موجود در اندروید مارکت گوگل در آن زمان سعی کرد با افتتاح فروشگاه ایران اپس توسط دفتر نمایندگی خود در ایران که تنها به گوشی‌های سامسونگ خدمات ارائه می‌کرد خلاء موجود را برطرف کند که دربرابر رقبای ایرانی خود چندان مورد اقبال قرار نگرفت.
در ادامه این روند و با افزایش برنامه‌های فروشگاه سامسونگ اپس، تابستان سال گذشته سامسونگ از امکان خرید برنامه‌های موجود در فروشگاه خود با استفاده از کارت‌های شتاب توسط کاربران ایرانی خبر داد که سرویسی مناسب در مقایسه با سایر شرکت‌های حاضر در بازار تلفن همراه ایران به حساب می‌آید.
حالا با توجه به وضعیت به‌وجود آمده و قطع این سرویس، اگر چه عموما کاربران به خرید و استفاده از مارکت‌های داخلی اعتماد بیشتری نشان می‌دادند اما در هر حال این موضوع به نظر می‌تواند تهدیدی برای سامسونگ به عنوان اولین برند بازار گوشی‌های هوشمند ایران در برابر سایر رقبا باشد.سامسونگ در ابتدای حضور گوشی‌های هوشمند خود در بازار ایران و با توجه به محدودیت‌های موجود در اندروید مارکت گوگل در آن زمان سعی کرد با افتتاح فروشگاه ایران اپس توسط دفتر نمایندگی خود در ایران که تنها به گوشی‌های سامسونگ خدمات ارائه می‌کرد خلاء موجود را برطرف کند که دربرابر رقبای ایرانی خود چندان مورد اقبال قرار نگرفت.
در ادامه این روند و با افزایش برنامه‌های فروشگاه سامسونگ اپس، تابستان سال گذشته سامسونگ از امکان خرید برنامه‌های موجود در فروشگاه خود با استفاده از کارت‌های شتاب توسط کاربران ایرانی خبر داد که سرویسی مناسب در مقایسه با سایر شرکت‌های حاضر در بازار تلفن همراه ایران به حساب می‌آید.
حالا با توجه به وضعیت به‌وجود آمده و قطع این سرویس، اگر چه عموما کاربران به خرید و استفاده از مارکت‌های داخلی اعتماد بیشتری نشان می‌دادند اما در هر حال این موضوع به نظر می‌تواند تهدیدی برای سامسونگ به عنوان اولین برند بازار گوشی‌های هوشمند ایران در برابر سایر رقبا باشد.

دیدگاه شما