تازه های سایت

کد مطلب: 9537
8. ارديبهشت 1392 - 8:30
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : فرماندار نهاوند با اشاره به اهمیت رعایت موازین قانونی در تبلیغات کاندیداهایی که توسط مبادی قانونی تأیید صلاحیت می‌شوند، خاطرنشان کرد:‌ کاندیداها نیز باید ضمن رعایت اصول قانونی از تخریب یکدیگر پرهیز کرده و در ایجاد محیطی صمیمی و با نشاط سهیم باشند.

مجتبی مولوی افزود:از آن جایی که جمعیت شهر نهاوند در سال جاری افزایش یافته تعداد اعضای اصلی شوراها نیز از هفت نفر به 9 نفر افزایش می‌یابد.

 

وی افزود: مردم فهیم و ولایت‌مدار نهاوند باید 9 نفر را به عنوان اعضای اصلی شوراهای شهر نهاوند انتخاب کنند.

 

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به ثبت نام 82 نفر متقاضی و داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در نهاوند بیان داشت: ‌این میزان ثبت ‌نام نشان از تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان دارد که در مقایسه با انتخابات دوره سوم افزایش چشمگیری یافته است.

 

وی شوراها را حلقه اتصال مردم و مسئولان خواند و گفت:‌ یکی از مهمترین وظایف اعضای شورای اسلامی شهرها انتخاب شهردار و در روستاها انتخاب دهیار است که این وظیفه نقش شوراها را در پیشرفت زیرساخت‌های مختلف در شهرها و روستاها پررنگ کرده است.

 

مولوی ابراز داشت: مردم باید در انتخاب افراد اصلح با دقت و حساسیت بالایی عمل کنند زیرا انتخاب شهردار فعال و کاردان در پیشرفت زیرساخت‌های مختلف شهر و روستا نقش مهمی دارد.

 

وی با اشاره به رعایت قانون در همه عرصه‌ها افزود: تمکین به قانون در همه شرایط باعث می‌شود تا داوطلبان با خیال آسوده ثبت ‌نام کرده و بدون هیچ گونه سوء ظن تأیید صلاحیت‌‌ها را به قانون واگذار کنند زیرا همه مردم و همه کاندیداها در برابر قانون یکسان هستند.

 

فرماندار شهرستان نهاوند با اشاره به اهمیت انتخاب اعضای شورای اسلامی کاردان، مؤمن، اصلح و ولایتمدار تصریح کرد: با توجه به اینکه به مدت چهار سال زمام امور شهر در عرصه‌های مختلف به تعدادی از افراد واگذار می‌شود که توسط مردم و با رأی مستقیم آنها انتخاب می‌شوند، این امر اهمیت بسزایی دارد و مردم باید در انتخاب افراد اصلح با مطالعه و تحقیقات کافی عمل کنند.

 

دیدگاه شما