تازه های سایت

کد مطلب: 9124
28. فروردين 1392 - 8:45
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : مراسم قرعه‌کشی انتخاب ورزشگاه میزبان فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی در حالی عصر سه‌شنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد که ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان برگزاری این دیدار انتخاب شد. همچنین زمان این بازی از روز 14 اردیبهشت‌ماه به 15 اردیبهشت‌ماه موکول شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، نشست انتخاب ورزشگاه میزبان فینال بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عصر سه‌شنبه با حضور مهدی تاج سرپرست سازمان لیگ، محمد رویانیان مدیر عامل، علی پروین عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان برگزار شد که طرفین برای انتخاب محل این دیدار در شهرهای قم و مشهد به توافق نرسیدند.

در پایان این نشست که به مدت 2 ساعت و در محل دفتر سرپرست سازمان لیگ برگزار شد، با توجه به عدم توافق مدیران عامل دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان اصفهان جهت انتخاب ورزشگاهی بی‌طرف برای انجام دیدار نهایی جام حذفی، با انجام مراسم قرعه‌کشی ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان این مسابقه انتخاب شد.

در جریان این قرعه‌کشی مهدی تاج اعلام کرد ظرفیت ورزشگاه میزبان بصورت 50-50 بین دو تیم تقسیم می‌شود. البته به علت اینکه این بازی در ورزشگاه آزادی بر‌گزار می‌شود، هر چقدر از سکوها که توسط سپاهانی‌ها پر شود، در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت و مابقی به پرسپولیسی‌ها داده می‌شود.

وی افزود: همچنین فینال جام حذفی روز 15 اردیبهشت‌ماه و همزمان با هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار خواهد شد، موضوعی که مد نظر مسئولان باشگاه سپاهان اصفهان بود.

بر پایه این گزارش، دیدار فینال بیست و ششمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور روز یکشنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه آزادی بین تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما