تازه های سایت

کد مطلب: 8854
19. فروردين 1392 - 4:25
پایگاه خبری گرو ، اخبار ورزشی : باشگاه پرسپولیس در حالی سال جدید را آغاز کرده که با شکایت "مانوئل ژوزه" از این باشگاه به فیفا مواجه شده است. علاوه بر ژوزه، یکی دیگر از دستیارانش هم علیه پرسپولیس شکایت کرده و این احتمال وجود دارد که دو مربی دیگر سابق پرسپولیس هم به این اقدام دست بزنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر، همانطور که پیش بینی می‌شد "مانوئل ژوزه" سرمربی پیشین پرسپولیس پس از کنار رفتن از کادر فنی این تیم، به فیفا شکایت کرد. شکایت ژوزه شامل دو بخش مالی و فنی است و فیفا هم روزهای ابتدای سال در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس، خواستار ارائه مستندات شده است.

مصطفی شکری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: علاوه بر شکایت ژوزه، یکی دیگر از دستیاران این مربی هم علیه پرسپولیس شکایت کرده‌اند. در واقع ما الان با سه پرونده مواجه هستیم. یکی شکایت ژوزه، دیگری شکایت دستیار او و در نهایت هم شکایت باشگاه پرسپولیس از ژوزه.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: البته این احتمال وجود دارد که دو دستیار دیگر ژوزه هم اقدام مشابهی انجام دهند و از ما شکایت کنند که در اینصورت با پنج پرونده مواجه خواهیم بود.

دیدگاه شما