تازه های سایت

کد مطلب: 8678
12. فروردين 1392 - 8:23
اخبار ورزشی،پایگاه خبری گرو : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با خوشحالی از پیروزی برابر پیکان ابراز امیدواری کردند این تیم بتواند قهرمان رقابتهای جام حذفی شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم فوتبال پرسپولیس عصر دیروز و در هفته سی و یکم رقابت های لیگ برتر موفق شد برابر پیکان به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کند. این تیم با این پیروزی 46 امتیازی شد اما همچنان در رده ششم جدول رده بندی باقی ماند.

مهدی مهدوی کیا که این بازی را از روی سکوها تماشا کرد با ابراز خرسندی از پیروزی و کسب سه امتیاز این دیدار گفت: پرسپولیس به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و امیدوارم تیم ما بتواند به فینال رقابت های جام حذفی راه پیدا کند و من بتوانم آخرین دیدارم با پیراهن پرسپولیس را انجام دهم.

محمد نوری هافبک میانی پرسپولیس و زننده گل دوم این دیدار در دیدار برابر پیکان نیز گفت: ما مستحق کسب این پیروزی بودیم و هر چند پیکان 10 نفره دفاع می کرد اما توانستیم به پیروزی برسیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. خوشحالم که توانستیم با این پیروزی به هواداران پرسپولیس عیدی بدهیم.

محمد قاضی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس نیز در مورد این دیدار گفت: ما در این دیدار بدشانسی آوردیم چرا که می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما از فرصت هایمان به خوبی استفاده نکردیم. با این حال کسب این سه امتیاز برای ما خوب بود. به نظرم بعد از دریافت گل هواداران حق داشتند علیه بازیکنان شعار بدهند اما آنها باید صبورتر باشند و تا پایان بازی صبر کنند.

سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس نیز با ابراز خرسندی از این پیروزی و امیدواری نسبت به رسیدن این تیم به فینال جام حذفی در مورد دیدار خداحافظی مهدی مهدوی کیا گفت: آقای رویانیان برای این بازی تدارک ویژه ای دیده اند و قصد داریم بازی در شان جایگاه مهدوی کیا برگزار کنیم.

دیدگاه شما