تازه های سایت

کد مطلب: 20853
26. مرداد 1393 - 12:17
استفاده نادرست از بالابر برقی موجب مرگ یک کودک سه ساله در همدان شد.
بالابر برقی موجب مرگ یک کودک سه ساله در همدان شد

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع، این دختر 46 ماهه ساکن شهر لالجین از توابع استان همدان در روز حادثه در منزل پدربزرگ خود مهمان بود که در خانه پدربزرگ به دلیل کهولت سن و ناتوانی او در استفاده از پله، یک بالابر برقی تعبیه شده بود.

بر اساس این گزارش، این کودک که در طبقه پایین خانه پدربزرگ مشغول بازی بود در حین بازی، به تنهایی سوار بالابر شد و خرابی باتری بالابر و در دسترس نبودن ریموت آن حرکت بالابر را با اختلال روبرو کرد.

در ادامه گزارش آمده است: در این هنگام بالابر روشن شد و در حین حرکت ، سر کودک به پله آهنی تعبیه شده در بالای مسیر حرکت بالابر برخورد کرد.

بر اساس این گزارش، خانواده کودک پس از شنیدن صدای مهیب از درون بالابر، کودک را در کف بالابر بیهوش و غرق خون در کف مشاهده کردند و او را به مرکز درمانی شبانه روزی لالجین انتقال دادند.

 پزشک مرکز پس از معاینه و انجام اقدامات فوریتی پزشکی ، کودک را با آمبولانس به بیمارستان بعثت همدان اعزام کرد اما این کودک در راه انتقال به بیمارستان در جاده ˈدینار آبادˈ فوت شد.

این گزارش خطاب به والدین تاکید دارد: هنگام بازی کودکان و استفاده از وسایلی همچون بالابر برقی مراقب بوده و لحظه ای از کودکان خود غافل نشوند.

دیدگاه شما