تازه های سایت

کد مطلب: 8150
19. اسفند 1391 - 14:48
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان این که دنیا برای این تیم تمام نشده است، گفت: دیدار ما با استقلال یادآور بازی رئال مادرید و منچستر بود با این تفاوت که تراکتورسازی در ترکیب خود رونالدو را نداشت تا گلزنی کند!

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از مهر، تونی اولیویرا در  نشست خبری پس از بازی استقلال و تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استقلال در این مسابقه کارش را خوب شروع کرد. ما در دقایق اولیه بد بودیم ولی به تدریج بر بازی مسلط شدیم و چهره واقعی تراکتور را نشان دادیم اما متاسفانه از فرصت‌های خودمان استقاده نکردیم.

وی ادامه داد: استقلال وقتی 10 نفره شد خوب دفاع کرد و در نیمه دوم با آوردن فرهاد مجیدی به داخل زمین روی ضد حملات برنامه‌ریزی کرده بود. ما چند فرصت گلزنی داشتیم که با بی‌دقتی از دست رفت و در نیمه دوم نتوانستیم آنطور که باید بازی کنیم.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به مسابقات لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد: این دیدار مرا یاد بازی منچستر با رئال مادرید انداخت ولی ما فقط رونالدو را نداشتیم که گل بزند و نیتحه را عوض کند.

اولیویرا با بیان این که این مسابقه دیگر تمام شده است و باید ان را فراموش کرد گفت: ما باید ابتدا روی بازی بعدی خود در لیگ قهرمانان آسیا و سپس روی دیدار با سپاهان در لیگ برتر تمرکز کنیم. این دیدار برای ما تمام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجود 10 نفره شدن استقلال به استفاده از عمق خط دفاع حریف اصرار داشتید، گفت: یکی از نقاط قوت استقلال ضربه‌های ایستگاهی آنهاست. فکر می‌کنم استقلال ما را خوب می‌شناخت که چطور بازی می‌کنیم. ما سعی کردیم با استفاده از فضای کناری رو به جلو حرکت کنیم ولی استقلال نیمه دوم این فضا را بست. به همین خاطر مجبور شدیم کمی باز بازی کینیم تا از عمق دفاع آنها استفاده کنیم.

این مربی خاطرنشان کرد: اگر یک گل می‌زدیم شرایط بازی عوض می‌شد و دفاع استقلال بازتر می‌شد. ما می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم. البته شاید اگر ما هم گل می زدیم مثل استقلال از گل خودمان دفاع می‌کردیم.

خبرنگاری از اولیویرا پرسید شما تنها 57 دقیقه خوب بازی کردید چرا تراکتور در دقایق دیگر اینگونه نبود؟ سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال گفت: باز هم تکرار می‌کنم تیمی که یک بر صفر جلو است مشخصا در نیمه دوم برای دفاع کردن می‌آید. در این مسابقه یک تیم بسته شد و یک تیم دیگر مدام حمله می‌کرد برای همین بازی کیفیت خودش را از دست داد و مثل نیمه اول نبود. البته گلر ما هم در نیمه دوم خوب کار نکرد!

وی درباره تبریک گفتنش به استقلال با وجود وقت کشی‌های حریف گفت: هر تیم دیگری هم جای استقلال بود به خاطر پیروزی تبریک می‌گفتم. ما سعی کردیم بهترین بازی را انجام بدهیم و بازیکنان هم تا آخر دیدار خوب جنگیدند. به نظرم بازی جوانمردانه هنوز هم تمام نشده است.

وی در پایان گفت: دنیا برای ما تمام نشده است و پنج بازی دیگر در لیگ داریم. چند مسابقه هم در آسیا داریم که به آنها امیدواریم.

دیدگاه شما