تازه های سایت

کد مطلب: 20022
18. تير 1393 - 13:15
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از برپایی نمایشگاه کتب و علوم قرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در نهاوند خبر داد.

میثم مرادی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری گرو ، گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی در سطح جامعه و همچنین استفاده و آشنایی مردم با جدیدترین کتب منتشر شده در سطح کشور و فراهم نمودن فضایی برای دوستداران کتاب و فعالان در این عرصه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند با همکاری انتشارات فرهنگ جامع تهران اقدام به برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب و علوم قرآنی در شهرستان نهاوند نموده است .

مرادی کتب ارائه شده در این نمایشگاه را در دو بخش ویژه و قرآنی شامل نسخه های مختلف از قرآن مجید و کتب ادعیه و دینی و در بخش آزاد در موضوعات مختلف از جمله تاریخی ، فرهنگی ، فلسفی ، پزشکی ، درسی عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه بیش از 15 هزار جلد کتاب در 3000 عنوان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است .

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند همچنین از هماهنگی و تدابیر لازم برای برخورداری علاقمندان و خریداران از تخفیف ویژه تا 40 در صد در این نمایشگاه خبر داد و از همه اقشار مردم برای بازدید از این نمایشگاه و استفاده از آن دعوت نمود .

لازم به توضیح است که این نمایشگاه از 18 تیر ماه به مدت 15 روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی آماده بازدید علاقمندان می باشد .

در ضمن ساعات بازدید از این نمایشگاه همه روزه در ایام برگزاری از 8 صبح الی 8 شب می باشد .

 

دیدگاه شما