تازه های سایت

کد مطلب: 7901
11. اسفند 1391 - 5:47
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : دهمین جشن تجلیل از ستارگان علمی آموزش و پرورش نهاوند برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو : در این مراسم که مهمانان زیاد و ویژه ای داشت از پذیرفته شدگان برتر کنکور سراسری سال تحصیلی91- 90 ، مدیران مدارس برتر و همچنین معلمان برتر نهاوند با دادن هدایایی تجلیل شد.

این مراسم که همزمان بود با آغاز هجدمین سال فعالیت موسسه فرهنگی علیمرادیان، با همت این موسسه و اداره آموزش و پرورش نهاوند در سالن ارشاد برگزار شد.

موسسه فرهنگی علیمرادیان از هجده سال پیش فعالیت خود را با کوشش مهندس علیمرادیان در زمینه اعتلای هرچه بیشتر نام نهاوند شروع کرد و در این زمینه کمک شایانی به پیشرفت فرهنگی نهاوند کرد.

مهندس حسین علیمرادیان ، دکتر سنایی نماینده نهاوند در مجلس ، محمود نقوی معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان همدان ،عباس خرمی مدیر موسسه فرهنگی علیمرادیان و مسئولین شهرستان از جمله مهمانان این مراسم بودند.

دکتر سنایی در این مراسم گفت: در دنیای کنونی که پیشرفت علم از اهمیت بالایی برخوردار است اگر با جریان پیشرفت علم حرکت نکنیم حتما از مسیر توسعه عقب خواهیم ماند بنابراین باید در این زمینه نخبگان ما تلاشهای لازم را داشته باشند و مسئولین هم از آنها حمایت و آنها را تشویق کنند.

وی گفت : در زمینه هرچه بهتر شناساندن نهاوند باید همه با هم کمک کنیم تا نام نهاوند را بیشتر از این به مردم معرفی کنیم .و در همین راستا مجوز احداث موزه تاریخ نهاوند از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گرفته شده و در سال آینده به بهره برداری می رسد.

محمود نقوی معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش استان همدان دیگر سخنران این مراسم بود که پیشرفت چشمگیر نهاوند در قبولی کنکور سراسری را قابل ملاحظه خواند و گفت :موفقیت شهرستان نهاوند در قبولی باعث بهتر شدن رتبه علمی استان همدان در سطح کشور شد .

وی افزود : بر اساس اعلام معدلهای سوم نهایی در كل كشور فقط 76 نفرمعدل 20 داشته اند كه از این تعداد 17 نفر آنها مربوط به استان همدان و از این تعداد 8 نفر مربوط به نهاوند بوده که معادل 50 درصد استان و 12 درصد کشور است که این موفقیت بسیار بزرگی برای نهاوند است.

نقوی افزود : در کنکور امسال استان همدان 75 رتبه زیر هزار داشته که 11 نفر آنها مربوط به شهرستان نهاوند است .

 در پایان این مراسم با دادن هدایایی از نفرات برگزیده کنکور و معلمان برتر تجلیل شد.

دیدگاه شما