تازه های سایت

کد مطلب: 7890
10. اسفند 1391 - 6:41

اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : مهدی سنایی عصر روز چهارشنبه در نشست با مسئولین  هیاتهای ورزشی و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی نهاوند در سالن اجتماعات اداره پست  این شهرستان افزود: متاسفانه در سال جاری به دلیل مشكلات اقتصادی بودجه مربوط به هیاتهای ورزشی كاهش یافت به نحویكه در سال گذشته چهار هزار میلیارد ریال صرف كمك به هیاتها شده است اما تا ماه گذشته 160 میلیارد ریال به دست هیاتهای ورزشی رسیده است .

وی افزود: علی رغم مشكلات موجود و قرار گرفتن در شرایط سخت كارها و موفقیتهای خوبی به دست آورده ایم و توانسته ایم روی پای خودمان بایستیم.

وی از كمكهای مالی به هیاتهای ورزشی شهرستان در آینده نزدیك خبر داد و افزود: ما بزودی كمكهایی را برای هیاتهای ورزشی شهرستان از مسئولین جذب خواهیم كرد و تا هفته دیگر این كمكها را به دست هیاتها خواهیم رساند .

سنایی تجلیل از قهرمانان ورزشی و مدال آوران را یكی از برنامه های مفید برای پیشرفت هرچه بیشتر ورزش شهرستان عنوان كرد : با توجه به انجام این كار در سال گذشته امسال نیز اداره تربیت بدنی تا قبل از پایان سال جاری برنامه ریزی لازم را انجام دهد تا بتوان از پیشكسوتان و قهرمانان ورزشی تجلیل كرد.

وی از طرح ایجاد صندوق حمایت از ورزش در سطح شهرستان خبر داد و گفت: به منظور حمایت هر چه بیشتر از ورزش صندوقی تحت عنوان صندوق حمایت از ورزش در نهاوند ایجاد خواهد شد كه برای تامین اعتبارات آن از افراد متمكن و خیر شهرستان كمك گرفته خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل شهرستان گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان در عرصه های بنیادین قدمهای بزرگی برداشته شده و طرحهای عمرانی در حال اجرا علی رغم كمبود اعتبارات تعطیل نشده است و خللی در اجرای آنها بوجود نیامده است.

وی با بیان اینكه علی رغم برداشتن قدمهای مثبت و حركتهای رو به رشد جهت توسعه نهاوند هنوز در بخش شهری اقدامات اساسی به عمل نیامده افزود: با توجه به اینكه امور شهری در اختیار دولت نمی باشد لذا در این زمینه تا كنون توفیقات خوبی به لحاظ زیبا سازی شهر انجام نگرفته و در تلاشیم اعتباراتی را برای توسعه مركز شهر جلب نمائیم .

وی یاد آور شد : یكی از كارهای عمده ما در بخش امور شهری نهاوند ایجاد میدانی بزرگ در محل فعلی ساختمان دخانیات می باشد كه پس از ماهها پیگیری از طریق وزارت صنایع سرانجام روز گذشته موافقت انتقال آن به شهرداری از سوی وزیر اقتصاد صادر شد.

وی با بیان اینكه برای توسعه نهاوند همه مردم باید مشاركت داشته باشند و نظر دهند افزود: همه به مشكلات و تاریخچه نهاوند واقف هستند و عقب ماندگیها را درك می كنند اما باید برای رفع این مشكلات راهكار ارائه داد و ایده های خود را به مسئولین انتقال داد.

وی افزود: علاوه بر این باید واقع بینانه به مسائل نگاه كنیم و شرایط موجود كشور را درك نمائیم تا بر اساس این واقعیتها برنامه ریزیهای لازم را داشته باشیم

در پایان این مراسم مسئولین هیاتهای مختلف مشكلات و مسائل مربوطه را با نماینده نهاوند در میان گذاشتند.

دیدگاه شما