تازه های سایت

کد مطلب: 7803
7. اسفند 1391 - 15:08
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : رییس دپارتمان داوری از نظر من مرجع نیست و من به کسی روی می آورم که شایستگی داشته باشد و اوندارد.درفدراسیون هم کسی را شایسته نمی بینم که به او روی بیاورم.

محمد رویانیان که به شدت به عملکرد داوران بازی های این تیم معترض است، روزدوشنبه درگفت وگو با ایرنا در خصوص مسایل مختلف از جمله ضعف داوری و مدیریت فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

وی گفت: مهم نیست بعضی ها در فوتبال می خواهند چه بر سر من بیارند و چه برخوردی خواهند داشت.هر برخوردی می خواهند داشته باشند،اما این را بدانید من هدف دارم و معتقدم باید فوتبال از آنچه هست پاک شود. اگر مقاومت می کنند برای این است که نمی خواهند وضعیت فوتبال ایران تغییر کند.می خواهند همه چیز آرام بوده وهرکه تخلف می کند به کار خود ادامه دهد.

وی از دولت و وزارت ورزش وجوانان خواست یا از حق 30 میلیون هوادار پرسپولیس دفاع کنند یا رهایش کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مصاحبه های خود اعلام کرده رویانیان باید صحبت هایش را اثبات کند، اظهار داشت: عسگری و فدراسیون برای من مرجع نیستند.

وی درخصوص موضوع خروج پرسپولیس از لیگ برتر تصریح کرد:من تبعات خروج از لیگ را بررسی کردم وبه خوبی از آن آگاهی دارم و در جلسه ویژه هیات مدیره که امروز برگزار می شود نیز این مسئله را مطرح می کنم و در این خصوص رای گیری خواهد شد . من نیز از خروج از لیگ دفاع می کنم.

وی تاکید کرد:پرسپولیس رو به بالا حرکت می کند و باشگاهی تمام عیار می شود، ولی متاسفانه از خیلی جاها مرا می زنند.خیلی ها نمی خواهند این فوتبال تغییرکند و من هم مقاومت می کنم.من یک سربازصفرم . می خواهند با من چه کار کنند درجه ای ندارم که از من بگیرند ، مطمئن باشید از هیچ چیز نمی ترسم و چیزی برای از دست دادن ندارم.

وی افزود: رییس فدراسیون فوتبال به جای اینکه از من به عنوان مدیرعامل بزرگترین باشگاه آسیا سئوال کند که مشکل چیست، مرا مسخره می کند. توهین های زیادی به من شده است که مشکلی با آن ندارم اما اجازه توهین به هواداران پرسپولیس را نمی دهم و بارها اعلام کرده ام که خط قرمز من پرسپولیس است.

رویانیان خطاب به دولت و وزارت ورزش وجوانان، گفت:باید از پرسپولیس و 30 میلیون هوادار آْن دفاع کنید،درغیر این صورت باید من را رها کنید تا بروم. امیدوارم از حق پرسپولیس دفاع شود و هیچ راه سومی نیز در این مساله وجود ندارد.

وی درادامه خاطرنشان کرد: یک سال همه می گفتند که من از کجا برای پرسپولیس پول می آورم اماتوانستم تمام مخارج باشگاه خود را تامین کنم وحالا که درمسیر اوج قرار گرفتیم همه می خواهند ما را بزنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد:می دانم در جامعه داوری هیچ کس به خاطراین که من مقابل رییس آنها قرار گرفته ام از من دفاع نمی کند اما از وجدان بیدار جامعه و ورزش این درخواست را دارم که از حق دفاع کنند.

وی تاکید کرد: اشتباهات داوری چرا باید به یک تیم مانند ما ضربه بزند و همیشه به سود یک تیم دیگرباشد و هیچ اتفاق و تصمیمی نیز در این رابطه گرفته نمی شود. حالا که من حرف های زیادی برای گفتن دارم چرا کسی پیدا نمی شود درد و دلم را بشنود.

رویانیان اظهارداشت: چندین بار به فدراسیون رفته وحرف های خود را بیان کرده ام اما مسئولان فدراسیون خواستند حرف های من را با خنده های خود به پایان برسانند و هیچ اقدامی نکردند.

وی افزود: چندین بار بصورت خصوصی به مدیران فدراسیون گفتم و تذکر دادم اما هیچ اتفاقی رخ نداد وحالا هرکاری می خواهند انجام دهند، من آماده هر اتفاقی هستم. مطمئن باشید اجازه نمی دهم پرسپولیس و 30 میلیون هوادار تیم ما مورد مسخره قرار بگیرند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بااشاره به اتفاقات دیدار پرسپولیس و آلومینیوم هرمزگان، گفت:در این بازی چند اشتباه بد برای تیم ما از سوی تیم داوری رخ داد و سرمربی ومربی تیم از بازی اخراج شد و اینها برای ما عجیب است.

وی با اشاره به عملکرد بسیار خوب یحیی گل محمدی در پرسپولیس، افزود: یحیی یکی از مربیان موفق و با اخلاق کشور است و برای شنیدن بزرگترین داد این مربی نیاز به سمعک داریم، اما او در دو بازی نزدیک به هم از سوی داور بازی اخراج می شود.

وی تاکیدکرد:چطور می شود کسانی که دادشان مانند بلند گو است مورد بازخواست قرار نمی گیرند اما کسان دیگری که بسیار محترمانه و آهسته صحبت می کنند ،به شدت مورد برخورد قرار می گیرند.این نشان از ضعف مدیریت داوری فوتبال ما در کشور و حتی فدراسیون است.

رویانیان با انتقاد از شیوه مدیریت داوران در فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد:این شیوه، داوران بزرگ فوتبال مارانابودکردومدیران فعلی که به هیچ عنوان مدیریت را بلدنیست داوران با شخصیت ما را نابود کرد.

مدیرعامل پرسپولیس اظهارداشت: اراده ای در فدراسیون فوتبال هست که می خواهند پرسپولیس را به زیر بکشند و اگر عامل این اتفاق ها من باشم می روم اما اگر دست های پنهان برای این مساله وجود داشته باشد با تمام قوا مقابل آنها خواهم ایستاد.

وی، تصریح کرد:مردانه به من بگویند که باحضورمن به عنوان یک پاسداردر فوتبال و پرسپولیس مخالف هستند و من هم خواهم رفت اما اگر می خواهند باشگاه را بزنند، مثل شیر ایستادگی خواهم کرد.

رویانیان در خصوص اینکه برخلاف بعضی مدیران که با وجود کسب عناوین قهرمانی از سوی هواداران به آنها اعتراض شد اما از وی با وجود نتایج نه چندان خوب حمایت شد، گفت: هواداران فوتبال این رشته ورزشی را بهترازهرکسی می فهمند و سال گذشته با وجود اینکه تیم ما در جدول جایگاه دوازدهم را بدست آورد و امسال نیز با چند باخت از من حمایت شد، من به جرات می گویم که نوکراین هواداران فهیم پرسپولیس هستم و از جان برای آنها مایه خواهم گذاشت زیرا شایسته هر کاری هستند.

دیدگاه شما