تازه های سایت

کد مطلب: 7617
1. اسفند 1391 - 18:34
اخبار ورزشی ، پایگاه خبری گرو :تیم فوتبال بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو به مصاف میلان می‌رود.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، تیم فوتبال بارسلونا فردا شب به مصاف دومین تیم پرافتخار فوتبال اروپا با هفت عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا می رود. بارسلونا همچون همیشه در این چند سال مدعی کسب عنوان قهرمانی است اما فرق این تیم با سال‌های گذشته این است که بدون سرمربی باید با حریف صاحبنام خود مواجه شود.

میلان در چند سال گذشته بارها با بارسا دیدار کرده با این تفاوت که همچون گذشته بازیکنان شاخصی چون "زلاتان ابراهیموویچ" و"تیاگو سیلوا" را به خدمت ندارد. از سویی "ماریو بالوتلی" ملقب به سوپر ماریو نمی‌تواند در این دیدار تیم میلان را همراهی کند چون این بازیکن در رقابت‌های این فصل با منچسترسیتی به میدان رفته است.

میلان در سال 1994 و در دیدار پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 4 بر صفر مقابل بارسا به برتری رسید اما اوضاع نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و در 10 دیدار گذشته فقط یک پیروزی در کارنامه روسونری به چشم می‌خورد که آن هم بازمی گردد به برتری یک بر صفر در سن سیرو در سال 2004. این دو تیم دو بار در مرحله حذفی با یکدیگر هم قرعه شده اند که بارسلونا در یک چهارم نهایی فصل گذشته با نتیجه 3 بر یکِ مجموع برنده شد و در نیمه نهایی 06-2005 با حساب یک بر صفرِ مجموع به برتری رسید.

چشم بارسلونا امشب به لیونل مسی است که به تازگی شمار گل های او از مرز 300 گل در باشگاه کاتالانی گذشته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:
میلان: آبیاتی، آباته، یپس، مکسس، کونستانت، نوچرینو، بوآتنگ، مونتولیوو، مونتاری، پاتزینی، الشراوی.

بارسلونا: والدس، آلوس، پیکه، پویول، آلبا، ژاوی، بوسکتس، اینیستا، فابرگاس، مسی، پدرو

دیدگاه شما