تازه های سایت

کد مطلب: 7615
1. اسفند 1391 - 18:31
«90» این هفته‌ شب آرامی را پشت سر گذاشت و بیش از آن که همچون هفته‌های قبل با جنجال همراه باشد، بینندگان خود را به خنده واداشت.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، در آغاز برنامه «90» این هفته‌ عادل فردوسی‌پور به حواشی پس از دیدار تیم‌های فجرسپاسی و استقلال پرداخت و "عاری"، سرپرست تیم شیرازی را که با صحبت‌هایش استارت این ماجرا را زده بود، روی خط آورد. سرپرست فجر با رد صحبت‌های خود مبنی بر این که "بازی دو تیم پشت پرده داشته است"، گفت: "من فقط گفته بودم که برای هوادارانی که روی سکوها بودند، شائبه‌هایی بعد از این باخت به وجود آمده بود. نظری در نیم فصل از استقلال پیشنهاد داشت اما با توجه به رفتن حقیقی و محمدرضایی اجازه خروج او را از فجر ندادیم. در آن بازی هم دقایقی فشار روی این بازیکن زیاد شده بود و یاوری تصمیم گرفت، او را تعویض کند."

 

در همین رابطه میرشاد ماجدی، سرپرست استقلال روی خط آمد و گفت: "من از یاوری و جعفری که روح فوتبال را زنده نگه داشته و گفتند که شکست فجر فنی بوده و ربطی به مساله دیگری نداشته، تشکر می‌کنم. درباره پیشنهاد استقلال به نظری هم باید بگویم که هر باشگاهی ممکن است، در نیم‌فصل با یک‌سری از بازیکنان مذاکره کرده باشد. همان طور که ما عباس محمدرضایی را گرفتیم. متاسفانه بعد از برد پر گل ما برابر فجر کسی نیامد، مسایل فنی را ارزیابی کند و همه روی حاشیه‌های این بازی مانور دادند."

 

در ادامه حاشیه‌ای از بازی پرسپولیس و گهر پخش شد که یکی از کمک داوران این بازی پس از پایان دیدار مضروب و دچار شکستگی از ناحیه سر شده بود. فردوسی‌پور در این زمینه قرایی، قائم‌مقام باشگاه گهر را روی خط آورد. قرایی در‌این‌باره گفت: "ما تماشاگران خود را آموزش داده‌ایم و مطمئنیم که این سنگ‌اندازی به سوی کمک داور از سوی هواداران ما نبوده است؛ چرا که اگر آنها از آن فاصله دور توانسته باشند، چنین پرتابی را انجام دهند، باید آنها را به بازی‌های المپیک برد! متاسفانه در فوتبال ما دست‌های پنهان تبدیل به سنگ‌های پنهان شده است."

 

قائم‌مقام باشگاه گهر همچنین درباره علت تغییر مکرر رنگ لباس این تیم از ابتدای لیگ تاکنون گفت: "مهم این است که دل ما چه رنگی باشد و آن هم سفید است!"

 

یکی از حاشیه‌های جالب برنامه پخش کلیپی از انزلی بود که از دزدیده شدن کابل‌های اسکوربرد ورزشگاه تختی این شهر گزارش می‌داد.

 

نیلسون، دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس میهمان ویژه «90» بود. او که در صحبت‌هایش با فردوسی‌پور مدام می‌خندید، گفت: تا الان که در ایران هستم، کمی فارسی یاد گرفته‌ام. مثلا می‌توانم بگویم «برید بالا، برید جلو!» وی درباره اتفاق‌های بازی رفت مقابل سپاهان گفت: "هیچ وقت چنین شرایطی را تجربه نکرده بودم. در 10 دقیقه اول نیمه دوم واقعا کار برایم پیچیده و سخت شده بود. وقتی به زمین آمدم، احساس می‌کردم که در حال از دست دادن تعادل خود هستم. شانس آوردم که در 10 دقیقه اول سپاهان حمله نکرد اما در بازی برگشت مشکلی نداشتیم و کسی هم به ما نگفته بود که آب نخوریم!"

 

نیلسون درباره یکی از صحنه‌های داربی رفت که با توصیه سیدجلال حسینی خود را روی زمین انداخت تا محسن بنگر آماده بازگشت به زمین شود، با خنده گفت: "به هر حال چندسال تجربه دارم. در آن لحظه دیدم که باید به خاطر درست شدن لباس بنگر کمی بازی را طول بدهم." او همچنین درباره صحنه‌ای در بازی مقابل سپاهان که به بنگر اشاره می‌کرد، دو کارت زرد دارد و می ترسد خود را روی زمین بیاندازد، گفت: "مطمئن نیستم که دو کارت داشته باشم. اصلا نمی‌دانم که کارت زردی گرفته‌ام یا نه." البته فردوسی‌پور در ادامه برنامه این موضوع را پیگیری کرد و مشخص شد که نیلسون هیچ کارت زردی نگرفته است.

 

نیلسون درباره رفتن مانوئل ژوزه از پرسپولیس گفت: "وقتی ژوزه رفت، طبیعی بود که در ذهنم احساس عقب‌نشینی کنم اما بعد از چند روز خودم را با شرایط جدید تطبیق دادم. الان هم رابطه‌ام با همه بازیکنان خوب است. در این چند وقت همه پرسپولیسی‌ها به من کمک کردند. طوری که الان احساس می‌کنم، تعداد اعضای خانواده‌ام خیلی بیشتر شده است."

 

وی درباره آینده خود در پرسپولیس گفت: "من، همسر و فرزندم از شرایطی که اینجا داریم، راضی هستیم و دوست دارم که فصل بعد هم در پرسپولیس بمانم. حتما به فوتبال ادامه خواهم داد؛ چرا که فکر می‌کنم، شرایط فیزیکی‌ام این اجازه را به من می‌دهد و تا چند سال دیگر می‌توانم بازی کنم."

 

یکی دیگر از نکات جالب برنامه زمانی بود که فردوسی‌پور هنگام پخش عکس‌هایی که گروه‌های مختلف مردم آرم 90 را بازسازی کرده بودند، با کنایه گفت: می‌ترسم با این عکس‌ها هم به مافیایی بودن متهم شوم!

 

علی کفاشیان هم در کلیپی که پخش شد، درباره رفتن بدنساز تیم ملی گفت: "خوب بدنساز‌ها می‌آیند، بدن‌ها را می‌سازند و می‌روند دیگر!"

 

در پایان برنامه علی فیروزی، سرمربی نفت آبادان روی خط آمد و با انتقاد از دو مربی قبلی این تیم گفت: "انتخاب کاستا و کاسیمرو ظلم به فوتبال آبادان و مردمش بود. این دو نفر هیچ کاری برای نفت نکردند. در حالی که ظرفیت نفت خیلی بالاتر است و جایگاه واقعی این تیم هم در انتهای جدول نیست."

 

نظرسنجی برنامه هم مربوط به بهترین گل دو ماه اخیر لیگ برتر بود که در پایان بیش از دو میلیون پیامک به برنامه ارسال شد. گل مارکو پروویچ به گهر با 57 درصد بهترین گل شناخته شد و گل آرش برهانی به پیکان هم با 25 درصد در رده دوم قرار گرفت.

دیدگاه شما