تازه های سایت

کد مطلب: 7516
24. بهمن 1391 - 7:02
اخبار نهاوند، پایگاه خبری گرو :جلسه معارفه مجتبی سلگی سرپرست جدید بخشداری گیان دیروز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مدیرکل حوزه سیاسی و انتخابات استانداری همدان بعدازظهر دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست بخشداری گیان گفت: مسئولین باید قدردان و خادم مردم ولایتمدار باشند.

مهدی فتحیان تاکید کرد: مردم به رغم وجود مشکلات و گرانی و تورم با حضور با شکوه و بی نظیر خود در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند تحت هیچ شرایطی از انقلاب و اسلام دست نمی کشند.

فتحیان گفت: مردم ایران اسلامی در اوج سختی و با وجود مشکلات نیز پشتیبان و یاور مسئولین هستند.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی تمام توان و قدرت خود را برای از بین بردن فقر و رفع مشکلات به کار گرفته و در این راه رضایت و خشنودی مردم را هدف خود می داند.

فرماندار نهاوند نیز افزود: در طول تصدی بخشدار سابق گیان کارهای مهم و زیر بنای بزرگی در شهر تازه تأسیس گیان انجام شده است.

مجتبی مولوی عنوان کرد: 30 برنامه محوری برای توسعه و پیشرفت گیان شناسایی و طراحی شده و افق پیشرفت و توسعه در بخش گیان روشن و امیدوار کننده است.

بخشدار سابق گیان از برگزاری نماز جمعه و انتخاب امام جمعه برای شهر گیان بعنوان مهمترین فعالیت فرهنگی در بخش گیان نام برد.

علیرضا خزایی گفت: تعامل و همکاری با قشرهای مختلف و گروههای مردم باعث پیشرفت امور و انجام کارها در بخشداری گیان بود.

سرپرست جدید بخشداری گیان نیز با اشاره به سابقه 28 ساله کار اجرایی خود در زمینه های مختلف گفت: از قبل از انقلاب نسبت به مردم و شهر گیان آشنا بوده ام و از مشکلات و کمبودهای این بخش آگاهی دارم.

مجتبی سلگی گفت: به توجه به انتخابات حساس و مهم سال اینده انتظار می رود فرماندار نهاوند در زمان کوتاهی بخشدار بخش گیان را منصوب کند.

در پایان این جلسه با حکم علی محمد آزاد استاندار همدان مجتبی سلگی به عنوان سرپرست بخشداری گیان منصوب و از زحمات شش ساله علیرضا خزایی بخشدار سابق بخش گیان تقدیر و تشکر شد./مهر

دیدگاه شما