تازه های سایت

کد مطلب: 7432
21. بهمن 1391 - 7:10
ژایگاه خبری گرو : سرمربی تیم فوتبال راه آهن گفت: در فوتبال ما بی عدالتی موج می‌زند.
خبرگزاری فارس: دایی: بی‌عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند/ می‌خواهیم با 11 نفر بازی کنیم نه بیشتر

به گزارش ژایگاه خبری گرو به نقل از فارس، علی دایی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری اظهار داشت: فکر کنم اول از همه نتیجه بازی عادلانه نبود. در هر دو نیمه خوب بازی کردیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم. 2 توپ از 2 قدمی را گل نکردیم. تمام سعی ما این بود که فوتبال بازی کنیم اما عوامل دیگری در مسابقه دخیل بود. ما حساب 11 نفر می‌کنیم نه بیشتر. بی عدالتی در فوتبال ما موج می‌زند. در رفت و برگشت باید میهمان باشیم و همه چیز در اختیار 2 باشگاه بزرگ تهرانی است. همه می‌توانند قضاوت کنند که داور مسابقه با ما چه کرد. از نظر تاکتیکی خوب بودیم و به اشتباه فردی باختیم.

وی در مورد اینکه محسن ترکی کارت همراه نداشت تا بازیکنان را جریمه کند، گفت: داور کارت داشت اما به بازیکنان نداد. نفهمیدم چطور شد که مار گزید.بازیکنان تیم حریف 2 خطای پشت سرهم می‌کنند،اما کارت زرد نشان نمی‌دهد. همه گردن‌ کلفتی‌شان برای ماست. غلامپور چه کرد که اخراج شد؟ برای ما کارت به دست است و به بازیکنان ما راحت کارت می‌داد. اگر حرف بزنم می‌گویند دایی باخته است و انتقاد می کند. فوتبالی خیلی خوبی ارائه می کنیم، اما شرایط دیگر را نمی‌توانم عوض کنم. از نظر فوتبالی خوب بودیم. امیدوارم داور با وجدان راحت سرش را روی بالش بگذارد.

وی افزود: این مسایل در دیدارهای استقلال و پرسپولیس وجود دارد. در 2 بازی رفت و برگشت میهمان هستیم. ما ضعیف هستیم و هوادار نداریم. چطور در دیدار امروز مقابل استقلال این همه خطا شد یک بار هم داور مسابقه به بازیکنان حریف کارت نداد، اما بازیکن ما تا از کنار بازیکن استقلال رد می‌شد خطا می‌گرفت تا آنها ضربه کاشته بزنند. نمی‌دانم تعمدی بود یا نه اما سر تیم ما بلا آمد. من از وجدان و درون آدم‌ها خبر ندارم. به محمد فنایی(نماینده سازمان لیگ) مسابقه اعتراض می‌کنم؛ می‌گوید به ناظر می‌گویم بنویسد. ناظر بنویسد که به بازیکن ما کارت نداد چه دردی از ما دوا می‌شود.

دایی در مورد اینکه کارت نشان ندادن تاثیری در بازی دارد یا نه، گفت: تاثیرگذار است، 2 کارت زرد یعنی اخراج یک بازیکن، اما این کار را نکرد. ترکی مثل آب خوردن به ما کارت می‌داد اما به بازیکنان حریف نمی‌داد. تمامی صحنه های 50 - 50 را به حریف بود. یک برنامه فوتبالی داریم که فقط خطاهای درون هجده قدم را مرور می‌کند. چطور یک تیم باید یکسال کار کند تا به حقش برسد.

دایی  گفت: نیم فصل دوم از نظر فوتبالی بهتر بودیم و با فکر و کارگروهی کار کردیم، اگر چه امروز سه تا از بهترین‌های خودمان را نداشتیم. کاسترو، علی عسگری و پاشایی نبودند و مصدوم بودند. شیری هم که می‌تواند در موقعیت‌های حساس به ما کمک کند. او در تمرین ما نبود و به همین دلیل از فهرست 18 نفره خارجش کردیم. این هم از اتفاقاتی است که افتاده است. خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم، تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد. فقط عدالت رعایت شود نه به نفع ما نه و نه به نفع حریف. حق‌مان را ضایع کنند کنار زمین چه می‌توانم بکنم. این مسایل آدم را عصبی می‌کند. فوتبال یکطرف برد و باخت دارد. به محمد محمدی گفتم اشتباه کردی باختیم، اما داور یکی دو صحنه اشتباه می‌کند نه چندین صحنه! یکی از موقعیت‌های 50 درصدی را به سود ما سوت نزد و حالا این بازی تمام شد چشم امید به بازی‌های بعدی داریم.

دیدگاه شما