تازه های سایت

کد مطلب: 7412
21. بهمن 1391 - 6:34

اخبار نهاوند ـ پایگاه خبری گرو :امام جمعه نهاوند گفت: دشمنان با وارد كردن فشارهای سنگین اقتصادی به مردم قصد دارند كه آنان را نسبت به نظام مایوس سازند اما مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن جواب این خیال بافی ها را خواهند داد.

مردم  در روز 22 بهمن جواب خیالهای باطل دشمن را می دهند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام 'عباسعلی مغیثی نیا' درخطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه نهاوند كه با حضور نمازگزاران در مصلی نماز جمعه برگزار شدافزود: آمریكا علی رغم اینكه 34 سال است ملت ما را آزموده و هر بار طعم تلخ شكست را چشیده اما دست از خصومت بر نداشته و به دنبال مایوس ساختن مردم از انقلاب است.

وی افزود: استكبار جهانی در دوران بعد از انقلاب ایران اسلامی را با چالشهای زیادی روبرو كرده و امروز فشارهای بی سابقه ای را از طریق تحریمها بر ما تحمیل كرده تا به خیال خود ملت ما را تسلیم كند اما مردم روز به روز مقاومتر می شوند.

وی افزود: تنها نتیجه ای كه از این ترفندهاعاید آمریكا شده دشمنی بیشترمردم ما با استكبار جهانی و توسعه و پیشرفت كشورمان می باشد.

وی روز 22 بهمن را میدان حضور مردم برای جوابگویی به یاوه سرائیهای دشمن عنوان كرد و گفت: در طول سالیان گذشته تجربه نشان داده هر زمان كه آمریكا فشار بیشتری را بر ما وارد ساخته حضور آنان در صحنه بیشتر بوده است لذا این بار نیز این حماسه تكرار خواهد شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: رمز پیروزی ما در مقابل دشمن وحدت كلمه بوده است و تا زمانیكه این اصل مهم در كشور رعایت شود ما هیچ نگرانی نسبت به دسیسه های دشمن نخواهیم داشت.

وی با دعوت مردم و مسئولین به آرامش افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود به اختلاف بین مردم و مسئولین دل بسته است اما مردم با وحدت و همدلی نقشه شوم دشمن را خنثی می كنند./ایرنا

دیدگاه شما