تازه های سایت

کد مطلب: 7262
14. بهمن 1391 - 6:42
پایگاه خبری گرو _ اخبار نهاوند: نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان بهمن امسال عملیات اجرایی خط راه‌آهن ملایر به نهاوند آغاز می‌شود.

مهدی سنایی با اشاره به دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به همدان اظهار داشت: هر چند که عملیات ریل‌گذاری خط راه آهن ملایر به نهاوند در برنامه کاری رئیس جمهور نبود اما بعد از ارائه توضیحات کافی، ایشان متقاعد شدند که انجام ریل‌گذاری به سرعت انجام پذیرد.

وی ادامه داد: با صدور دستور توسط رئیس جمهور عملیات ریل‌گذاری عملیات ریل‌گذاری خط راه‌آهن محور ملایر به نهاوند قبل از پایان سال آغاز می‌شود.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به ایجاد چندین کیلومتر آزادراه و بزرگراه نهاوند طی سال‌های اخیر اشاره کرد و ابراز داشت: محور سه‌راهی بروجرد به نهاوند به طور 12 کیلومتر چهارخطه شده است.

وی محور نهاوند به فیروزان را یکی از پرحادثه‌ترین محورهای استان دانست و افزود: بخش زیادی از آن چهارخطه شده که همین امر زمینه کاهش تصادفات را فراهم کرده است.

سنایی افزود: با وجود شرایط حساس کشور مبنی بر بروز مشکل در اختصاص اعتبارات عمرانی به پروژه‌ها، اما در نهاوند هیچ یک از پروژه‌های عمرانی به دلیل کمبود اعتبارات مالی راکد و یا تعطیل نشده‌اند و این برگ زرین دیگری در موقعیت کنونی نهاوند است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حل مشکلات مردم توسط مسئولان استانی و شهرستانی ابراز داشت: مردم حق بزرگی بر همه مسئولان دارند زیرا هر زمانی که انقلاب و نظام اسلامی به حضور آنها نیاز داشته‌اند در صحنه حضور یافته‌اند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: از آن جایی که بیش از نیمی از جمعیت شهرستان نهاوند در روستاها ساکن هستند و عمدتاً به شغل دامداری و کشاورزی مشغول هستند ایجاد زیرساخت‌های مناسب در این بخش می‌تواند علاوه بر افزایش تولید، زمینه اشتغال تعداد بیشتری از جوانان را فراهم کند.

دیدگاه شما