تازه های سایت

کد مطلب: 6819
25. دى 1391 - 7:30
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند بر ضرورت مهارت‌آموزی برای افراد جویای کار تأکید کرد و گفت: جوانان از این طریق می‌توانند زمینه اشتغال خود را فراهم آورند.
خبرگزاری فارس: مهارت‌آموزی زمینه کاهش بیکاری در بین جوانان است

به گزارش پایگاه خبری گرو ، مجتبی مولوی بعد از ظهر دیروز در جمع مردم روستای «وشت» از توابع بخش مرکزی نهاوند اظهار داشت: عدالت‌محوری یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است زیرا دولتمردان همواره در این فکر بوده‌اند که امکانات دولتی را در همه مناطق کشور به ویژه نقاط محروم و دورافتاده تقسیم کنند و این موضوع سبب شده که امروز در دورترین نقاط روستایی شاهد وجود امکاناتی چون آب شرب، برق، آسفالت، بهسازی، گاز خانگی و ... باشیم.

وی با اشاره به اینکه در نهاوند صد در صد روستاها دارای برق هستند، گفت: بیش از 75 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت آب شرب بهداشتی و سالم برخوردارند.

فرماندار شهرستان نهاوند به تأمین مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان در این شهرستان خبر داد و افزود: از آن‌جایی که در دولت جمهوری اسلامی باید همه افراد از امکان سواددار شدن بهره‌مند باشند این موضوع موجب شده که اکثر جوانان دارای تحصیلات دانشگاهی باشند.

وی با اشاره به ضرورت مهارت‌آموزی برای جوانان جویای کار گفت: متأسفانه بخش زیادی از جوانان که به دنبال اشتغال هستند مهارت کافی ندارند به همین دلیل برای رفع این مشکل با تشکیل رشته‌های مورد نیاز مراکز فنی و حرفه‌ای به صورت رایگان به جوانان جویای کار آموزش‌های مهارت فنی داده می‌شود.

مولوی در پایان سخنانش افزود: جوانان می‌توانند بر حسب نیاز بازار کار آموزش‌های لازم فتی و حرفه‌ای را دریافت کرده و بعد از اخذ گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای تسهیلات مورد نیاز را نیز دریافت کرده و برای خود و دیگران شغل پایدار ایجاد کنند.

دیدگاه شما