تازه های سایت

کد مطلب: 6059
4. دى 1391 - 7:59
پایگاه خبری گرو : فرماندار نهاوند از برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در نهاوند خبر داد و گفت: تلاش می‌شود پروژه‌هایی که در طرح مهر ماندگار قرار دارند تا موعد مقرر به اتمام برسند.
خبرگزاری فارس: برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو از نهاوند، مجتبی مولوی ظهر دیروز در جمع خبرنگاران در نهاوند اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های توسعه با هدف افزایش تولید و ایجاد اشتغال در این شهرستان ضرورتی انکارناپذیر است زیرا این شهرستان با توجه به قدمت چند هزار ساله خود نقش مهمی در تحولات منطقه در استان داشته و دارد.

وی توجه به حل مشکل واحدهای صنعتی در نهاوند را با توجه به شرایط موجود در کشور مهم خواند و ادامه داد: نهاوند قطب کشاورزی، شیلات، دامپروری و دامداری در استان همدان است بنابراین باید از این ظرفیت مهم نهایت استفاده را برای ایجاد اشتغال برد.

فرماندار نهاوند جوان‌محوری را یکی از برنامه‌های خود در شهرستان دانست و ابراز  داشت: بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات جوانان برای پیشرفت امور شهرستان لازم است به همین دلیل با ایجاد اتاق فکر تلاش می‌شود آهنگ رشد و توسعه نهاوند شتاب بخشیده شود.

وی با بیان اینکه اتاق فرماندار نهاوند به روی همگان باز است، افزود: تکریم ارباب رجوع و رفع مشکل آنها از دیگر برنامه‌های پیش روست.

مولوی با اشاره به هزینه‌های سنگین دولت برای اجرای پروژه‌ها به ویژه پروژه‌های عمرانی از برنامه‌ریزی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در نهاوند خبر داد و اضافه کرد: تلاش می‌شود همه پروژه‌هایی که در طرح مهر ماندگار قرار دارند تا موعد مقرر به اتمام برسند.

وی اصحاب رسانه را به عنوان یاران مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و ابراز داشت: خبرنگاران بازوان توانمند فکری هر مدیری محسوب می‌شوند.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه به نقد سازنده اعتقاد دارد، افزود: انتقادات سازنده در پیشبرد امور و رفع مشکلات بسیار راهگشا است.

وی در پایان سخنانش شهرستان نهاوند را به لحاظ وجود علما، روحانیون و اندیشمندان بسیار به عنوان مهد فرهنگ و تمدن خواند و ابراز داشت: در نهاوند با تقدیم بیش از 850 شهید گرانقدر یکی از شهرستان‌هایی است که توانسته دین خود را نسبت به انقلاب ادا کند.

دیدگاه شما