تازه های سایت

کد مطلب: 5976
30. آذر 1391 - 7:38
پایگاه خبری گرو : هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه می داند او را محروم می کنند، گفت: جام حذفی باشگاه های ایران را به خاطر تیم پرسپولیس برگزار کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از ایرنا ، ˈمازیار زارعˈ پس از شکست 6 بر صفر تیم ملوان بندرانزلی مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران گفت: در خصوص اتفاق های اخیر، هیچ صحبتی ندارم و فکر می کنم هواداران فوتبال از بسیاری از مسایل بی خبر هستند.

وی افزود: وقتی برخی روزنامه ها، امروز مطالبی از من منتشر می کنند که سبب تحریک هواداران می شود، نمی دانم باید چه بگویم.

هافبک سابق تیم پرسپولیس تهران با بیان اینکه حق دارد خوشحالی کند، گفت: مسوولان پرسپولیس در حالی من را در فهرست مازاد قرار دادند که بازیکن آزاد بودم، این چنین کارهایی بازی کردن با آبروی من است.

زارع ادامه داد: 150 میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس طلب دارم که مالیات آن را هم خودم باید بپردازم، از بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی با مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران تماس می گیرم اما اکنون این مبلغ را به 11 میلیون تومان کاهش داده اند.

وی با طرح این پرسش که ˈآیا همین هواداران که امروز به من فحاشی کردند، حاضر هستند که از یک هزار تومان پول خود بگذرند؟ˈ افزود: اطمینان داشته باشید برای پرسپولیس هیچ اتفاقی نمی افتد، چرا که مدیرعامل این باشگاه ˈمحمد رویانیانˈ است!

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: قبول دارم که پرسپولیس امروز فوق العاده بود اما در این بازی نباید به من توهین می شد، سال گذشته نیز در ورزشگاه آزادی تهران به ˈپژمان نوریˈ توهین کردند.

زارع تاکید کرد: اگر بعد از گلزنی مقابل پرسپولیس خوشحالی کردم به خاطر این بود که در این تیم با آبروی من بازی کردند.

وی در عین حال اظهار داشت: من هیچگاه نگفته ام ˈوای به حال پرسپولیس اگر آماده باشمˈ.

دیدگاه شما